Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sleutelbeen gekneusd

Dochter is zaterdag van het paard gevallen omdat het paard struikelde. We zijn naar huisartsenpost gegaan en hij constateerde geen breuk maar het kan wel zijn dat er een scheurtje inzit of flink gekneusd. Ze maken tegenwoordig geen foto´s omdat het er niet toe doet of het gekneusd is of een scheurtje. Ze moet gewoon een mitella om.Overdag redt ze het aardig zonder pijnstillers, het is ook een echte bikkel. Maar liggen in bed is heel pijnlijk, vanmorgen werd ze ook weer wakker van de pijn..
Wie heeft er ervaring mee en hoe lang duurt het? Ze is vanmorgen wel naar school geweest maar kwam zo moe weer thuis dat ze nu op de bank ligt..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ciska22

Ciska22

07-11-2011 om 21:25 Topicstarter

Niemand?

Niemand wel eens een sleutelbeen gekneusd??

Kneuzing algemeen

Wat ik weet van een kneuzing is dat de ergste pijn met enkele dagen minder wordt. Al met al heb je er toch wel een goede week last van. Regelmatig een paracetamol haalt voor de eerste paar dagen en vooral nachten de scherpe kantjes er van af. Sterkte voor je dochter, een kneuzing is behoorlijk pijnlijk.

Ik heb

ooit mijn schouder gebroken en ik sliep het best met een (of meerdere) kussen(s) onder mijn arm, beetje uitvogelen wat het best ligt..

Sterkte, kneuzingen doen ook erg zeer!

Dochter heeft

dr sleutelbeen gebroken gehad en daar kreeg ze ook alleen een mitella voor, maar na een dag of 5 was de pijn toch wel al een heel eind weg? Ze was wel veel jonger( 2)
Slapen deed ze met kussens onder haar arm.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.