Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Spierpijn na griepprik

Gisteren heb ik de griepprik gehad. Gisteravond voelde ik al een spierpijn/ stijfheid op komen maar nu is het echt heel erg. Elke beweging van de arm doet zeer! Heb wel eerder een griepprik gehad an voelde het toen ook wel, maar nu is het wel heel erg! Is dit nog normaal? Iemand tips?

Gr Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joep

joep

26-11-2010 om 11:59

Geen tips

maar het kan wel normaal zijn. Soms valt het op een of ander manier heel zwaar.

Yaron

Yaron

26-11-2010 om 13:32

Kan

Ik heb vorig jaar drie weken spierpijn in mijn arm gehad na de griepprik. Ik had mijn arm stijf gehouden tijdens de prik en volgens de assistente van de HA kon het daardoor komen. De blauwe plek die ik had was pas na een paar maanden helemaal weg.

Normaal vrees ik

Ik hoorde mijn moeder klagen dat ze er veel meer last van had dan vorig jaar, en ook mijn partner klaagde over pijn in zijn arm, en die heb ik in vorige jaren ook nooit gehoord. Kennelijk een gemeen prikje deze keer.

Groeten,

Temet

Puck

Puck

26-11-2010 om 14:45

Normaal

Tja, soms valt het een beetje verkeerd en kan je id behoorlijke spierpijn krijgen. MAar de mening van Temet dat het kennelijk een gemeen prikje dit keer is deel ik niet: ik heb er juist helemaal geen last van gehad en ook mensen in mijn omgeving hadden nergens last van. Overigens heb ik de griepprik al begin oktober gekregen, eind november is behoorlijk laat volgens mij.

Tirza G.

Tirza G.

26-11-2010 om 18:19

Hier wel

Dochter kreeg een díjk van een reactie, het werd helemaal dik en rood en jeukte als een gek. Ze kon niet eens meer op die zij slapen. En dat hoorde je hier van meer mensen.

Tirza

Anonix

Anonix

26-11-2010 om 23:42

Soms wel...

..en soms niet. De ene keer heb ik meer last dan de andere. Dit jaar had ik helemaal geen last. Ik heb wel een andere prik (zelfde inhoud, maar een andere spuit) dan de meeste griepprikklanten krijgen, die schijnt iets fijner te zijn. Maar of dat echt uitmaakt voor de napijn weet ik niet.

Pham

Pham

27-11-2010 om 09:37 Topicstarter

Thanx

Heb nog steeds last, stuk minder dan gister gelukkig. Gister deed echt elke beweging van de arm pijn.

Na eerdere gripsuiten afgelopen jaren had ik wel wat spierpijn, maar niet zo heftig als gisteren, vandaar mijn vraag.

Hubbie zei dat het ook kan komen door de manier van zetten; verpleegkundige gooide de spuit er zowat in!

Gr Pham

koentje

koentje

29-11-2010 om 11:19

Volgens mij

is het een kwestie van opname in het weefsel; blijft het op een plek zitten dan zit het in de weg. Het moet opgenomen worden in het omliggende weefsel en daarbij helpt het direct masseren na de injectie en goed bewegen met die arm!
Maar een beetje pijn doet het vaak wel. Ik heb diverse mensen geprikt dit jaar en niemand met een zere arm of rode schijf e.d.!

Marjoleine64

Marjoleine64

30-11-2010 om 15:00

had dit jaar juist helemaal geen last, en vorige jaren vaak wel een paar dagen wat spierpijn-gevoel. Scheelt wel wie er prikt volgens mij... Vorige jaren had ik vaak een mannelijke prikker (bij onze arbo-dienst) die mijn kantoorarmpje net zo behandelde als de gespierde armen van de heren operators uit de fabrieken... (en ja mijn kantoorcollega's, ook de mannen, hadden er net zoveel last van). Dit jaar dus geen centje pijn.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.