Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Guinevere

Guinevere

12-03-2010 om 20:56

Spuit in gewricht, ervaring?

Vanwege mijn acute arm/schouderprobleem heeft de orthopeed vandaag een corticodinges injectie in mijn schouder gezet. Pure noodzaak want ik kon aan die kant niet meer bewegen.
Nu viel de prik achteraf nog wel mee, maar klopt het nou dat de pijn de komende dagen nóg erger gaat worden? Daar kan ik me dan niet op verheugen, ik zat al te kreunen en te steunen van ellende namelijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

12-03-2010 om 20:58

Oh ja

En wat ik 'm niet heb gevraagd: hoe lang duurt het voordat ik positief resultaat heb van die spuit?

Massi Nissa

Massi Nissa

12-03-2010 om 20:59

Hier niet

Ik heb jaren geleden ook zo'n prik gehad en ik kan me niet herinneren dat de pijn erger werd. Ook niet minder, dat kwam pas na een poosje. Hoe lang precies weet ik helaas niet meer. Sterkte ermee, je realiseert je pas dat je je schouders werkelijk bij elke beweging gebruikt wanneer er eentje niet meewerkt.
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

12-03-2010 om 21:02

Snel zeg

Oeh, jij bent snel, massi! Ja, 't is knap lastig, want ik ben niet eens in staat mezelf aan te kleden of mijn haar te doen. Zelfs de jas aan lukt niet, snik. Handig ook met een klein kind in huis.

Petra-

Petra-

12-03-2010 om 21:03

Guineverre

Ik heb hele positieve ervaringen met spuiten in mijn schouder, de spuit op zich vind ik geen feest, maar binnen een dag of twee wel verlichting! Wel rustig aan doen, niet stilzitten, maar ook geen gekke dingen doen!

Sterkte ermee!

Guinevere

Guinevere

12-03-2010 om 21:56

Daar...

Daar ga ik me dan op instellen, op die positieve ervaringen. Wel heb ik mezelf alvast preventief volgestopt met NSAID's en paracetamol om de nacht door te komen. :-p
Die prikplek is nu trouwens wel erg gevoelig, ik ben benieuwd hoe blauw die plek wordt. En ik hoop dat ik volgende week weer aan het werk kan.

Bastet

Bastet

13-03-2010 om 08:12

Ja hoor

Ik heb er pas een in mijn hand gehad,dat bleef twee dagen gevoelig,en daarna ging het beter.
Bastet

Guinevere

Guinevere

13-03-2010 om 10:27

Ongelooflijk

Gisterenmiddag is de spuit pas gezet, en nu kan ik al beter bewegen. En de pijn lijkt minder, hoera, want die was heel erg.

Massi Nissa

Massi Nissa

13-03-2010 om 18:38

Wat fijn!

Heerlijk Guinevere, geniet ervan meis.
Groetjes
Massi

Guinevere

Guinevere

16-03-2010 om 12:34

En nu peesontsteking

Het lijkt erop dat ik door mijn prutsschouder van de regen in de drup raak, aan die kant heb ik nu bij de elleboog een peesontsteking te pakken. Tenminste, zo voelt het.
Ik vind het wel raar, kan dat komen door een verslechterde doorbloeding? Die arm tintelt de hele dag. Ik kan me haast aansluiten in het RSI-draadje.

Petra-

Petra-

16-03-2010 om 19:43

Guinevere

Het lijkt mij verhaal wel, waarschijnlijk komt het toch door andere bewegingen, goed op jezelf passen, rustig aan! En hopelijk trekt het weer snel weg!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.