Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Petra-

Petra-

06-02-2009 om 23:10

Starten met prodimed

Maandag heb ik dan eindelijk de eerste afspraak met de diëtiste. En ik wil zó graag dat het me nu gaat lukken, slank de zomer in!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

15-02-2009 om 21:49

Rolypolypanda

hoe was je gewicht?

Ik heb vandaag brood gebakken, is niet helemaal gelukt ;-(, was erg hard. Begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan.

Maar ja morgen moet ik wegen, ben benieuwd?!

Zakjes prodimed over

Hoi meiden,

Ik las dat vele van jullie aan de prodimed zitten. Het is een goed dieet en geeft vooral resultaat. Net als alle dieeten is het iets waar je achter moet staan en vol moet houden. Ik heb dit dieet ook gedaan en goede resultaten gehaald. Ik heb nog aardig wat zakjes over die ik op marktplaats te koop heb staan. Misschien heeft 1 van jullie interesse om ze over te nemen, dus vandaar de link naar mp http://link.marktplaats.nl/229956851

Als dit tegen de regels is, dan wordt mijn bericht vanzelf verwijderd en bied ik hierbij mijn excuus aan.

Veel succes met het dieet en groetjes van mij.
Marisie

Rolypoly panda

Rolypoly panda

16-02-2009 om 11:48

O ja, mijn gewicht

was 88,3 kg. Ben dus in precies een maand 8,2 kg kwijt.
Daarvan was bijna 7 kg vet. Mijn BMI is van ruim 32 gedaald naar 29 nog iets. Dus beneden de obesitaswaarde. 'k Heb gisteren mijn zomerjurkjes en rokjes gepast. Het slobbert er over. Mijn moeder heeft gisteren ook wat winterrokjes voor me ingenomen.

Tekst van een zoon: Mama, toen je dikker was stonden die kleren je beter dan nu!!!!!

Succes allemaal maar weer. Trouwens, mijn zus, zwager en zus van mijn zwager waren allemaal weer flink afgevallen.

Marisie

hoi,
ik heb geboden

Petra-

Petra-

17-02-2009 om 16:39

Gister

gewogen en -3,5 kilo! Dat is leuk, ik denk alleen dat de prijs van het dieet me op gaat breken. Heb bij de ieb boeken gehaald van Soutbeach, iemand daar ervaring mee?

Petra-

Petra-

17-02-2009 om 17:05

Karin

Kan je mij wat meer vertellen over South BEach? Heb jij het zelf gedaan?

Ja, ik heb het zelf gedaan , drie jaar geleden ofzo en ben er toen mee afgevallen. Een hele tijd op het goede gewicht gebleven, het laatste 3/4 jaar door omstandigheden veel meer gesnoept en minder gesport en nu ben ik helaas weer een paar kilo aangekomen...
Als je het boek hebt van de bieb, dan moet je dat gewoon volgen. De eerste 2 weken zijn het lastigst. Je mag dan echt GEEN koolhydraten, om je stofwisseling te veranderen. Niet smokkelen dus, anders werkt het niet en val je niet af. En genoeg eten, anders gaat je lichaam op de spaarstand. Daarna wordt het makkelijker.
Het ontbijt vond ik in de eerste fase het moeilijkst. De eieren kwamen m'n neus uit.
Ik hoefde niet veel kilo's af te vallen. Ongeveer 4-5 kg. Dat scheelt misschien wel.

Salie

Salie

24-02-2009 om 15:35

Vraagje

Hallo,

Ik zit eraan te denken om met prodimed te beginnen. Mag je eigenlijk gewoon thee drinken of moet je echt alleen maar die vervangers gebruiken?

Gr. Salie

Jahoor

hoi,
jahoor je mag zoveel thee als je wilt,maar niet veel zoetstof en geen suiker.
koffie beperkt.

Petra-

Petra-

24-02-2009 om 22:01

Salie

je mag gewoon thee drinken hoor! Hier gaat het goed, alhoewel de prijs er hard inhakt. Ik denk erover om over te stappen naar het Southbeach dieet. Dit kost namelijk € 90,00 per week.

Rolypoly panda

Rolypoly panda

25-02-2009 om 09:42

Prijs

Hoi dames,

Prodimed 90 euro? Dan is Sanaslank veel goedkoper! (ong. 50 euro) Hier net gestart met week 7. 't Gaat hier nog prima in de strengste fase. Morgen weer wegen.

Vic

Vic

25-02-2009 om 10:43

Misschien een beetje stomme vraag

Wat een bedragen zeg (dan is roken goedkoper Maar ik heb, misschien een heel stomme, vraag. Als je met die poedertjes/shakes ook honger hebt, waarom ga je dan niet 'gewoon' minder eten met net zoveel honger? Met die shakes mag je je toch ook niet te buiten gaan aan ongezonde caloriebommen, dus ik begrijp het verschil niet.

Vic verschil

vic,
het verschil is dat de speciale eiwitten in deze produkten ervoor zorgen dat vet afgebroken wordt, vooral vet rondom je organen.

rolypoly, is sanaslank net zo goed?

Rolypoly panda

Rolypoly panda

25-02-2009 om 11:40

Annemir

ik heb alleen Sanaslank ervaring. Wij doen dit met een clubje van 3 vrouwen en 1 man samen. Allen vallen wij goed af. Door de impedantieweegschaal zien wij ook dat het om vet gaat en niet om vocht/spieren. Al mijn kleren moesten na een week of 4 worden ingenomen. En ik heb absoluut geen hongergevoel.

Groet, RPP (maar ik word steeds minder rolypoly)

Poly panda

hoi,
oke poly panda dan, klinkt ook beter
ik heb eens zitten kijken,maar dat is echt goedkoper! ik denk dat ik dat dan maar ga doen als ik over 3 weken weer begin,heb even pauze

maar ze hebben daar ook andere dingen zoals toast, lijkt me makkelijker vol tehouden..

Salie

Salie

26-02-2009 om 10:37

Poly

Kan je het sanaslank zelf doen of moet je ergens naartoe. Ik heb op hun website even doorgeklikt naar een centrum bij mij in de buurt, maar daar wordt niks gezegd over sanaslank. Meer over huidverzorging enzo.
Eigenlijk dus de vraag. Mag je dit zelf doen?
Het liefst doe ik het onder begeleiding.
Gr. Salie

Poly panda

Hoi,
salie je mag het wel zelf doen. ik heb prodimed gedaan onder begeleiding,maar dat stelt niets voor vind ik.

poly panda...vraagje..4 maaltijden moet je nemen. wat moet je dan nemen? avondmaaltijd, ontbijt en lunch snap ik. en de vierde? moet dat een drankje zijn of toetje?

Rolypoly panda

Rolypoly panda

26-02-2009 om 18:34

Antwoorden

Wij gaan elke weeg wegen, vanavond weer. Dan kopen we evt. wat spullen bij en we stellen onze vragen. Het is fijn om te wegen omdat het een weegschaal is die vet-vocht-spieren meet. Mijn zus verwerkt alle gegevens in een mooi staatje en dat werkt weer motiverend. Ik ga in mijn plaats naar een gewichtsconsulente. Zij weet wel iets, maar in mijn ogen veel minder dan een dietist. Straks in blok 3 ga ik naar een dietist die sanaslank doet. Daarvoor moet ik een paar plaatsen verderop maar dat heb ik er graag voor over.

Verder neem je 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. Die 4 maaltijden kloppen niet helemaal. Het gaat erom dat je niet meer dan 40 g. koolhydraten per dag binnenkrijgt. De ene keer kies ik voor Khrijke maaltijden, de andere keer voor KHrijke tussendoortjes.

Een doorsnee dag: ontbijt met vruchtenshake
10 uur koekje, brownie, cake, wafel
Middag: soep of pannenkoek of reep. Plus een salade (mag, hoeft niet)
15 uur: koekje, muffin enz.
Avondeten: chili, soep, spaghetti, souffle, pizza, pasta enz. enz. met evt salade
20 uur: koekje verhaal

Wat extra's in de vorm van een gekookt eitje, griekse yoghurt.

Met sporten neem je iets extra's. Het is erg makkelijk vol te houden. Je koopt er een boek bij met vele recepten. Omdat ik toendertijd via Marktplaats iemand haar voorraad voor een paar maanden heb opgekocht heb ik inmiddels 3 boeken in huis!!

Het is net zo effectief dan andere eiwitdieten maar wel goedkoper.

Groet (r)pp (geen aandelen, maar wel enthousiast. Ik krijg dagelijks complimenten van mensen die echt niet weten dat ik lijn)

Oke

Hoi,
maar poly panda, jij eet er dus 5, maakt dat niets uit?
het klinkt lekkerder dan prodimed,hahahaha. en die pizza,is dat wat?

ik ben om, ik ga sanaslank doen over drie weken als we terugkomen van een weekend weg. ik wilde eigenlijk nu al beginnen,maar dan moet ik weer stoppen na 2,5 week dat is zo zonde.

ik had vandaag een nieuwe jas aan en mensen bleven naar me kijken op het schoolplein en me aanspreken, nu zagen ze het pas zonder mijn grote jas.
dat motiveert enorm en zou wel nu willen beginnen,maar ik wil toch nog even wachten tot na het weekendje.
ik wil nu die -10 kilo proberen te behouden,dat is ook een uitdaging.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.