Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

rhoos

rhoos

20-04-2009 om 21:53

Stemmingswisselingen en teunisbloem

twee weken voor mijn menstruatie kan ik niets hebben en ben ik chagrijnig, vooral naar mijn man. Wanneer ik bijna ongesteld word, voel ik me langzaam weer mezelf worden en vind ik mijn man ook weer heel leuk.
herkent iemand dit, en heeft iemand ervaring met het slikken van teunisbloemoliecapsules??
groetjes rhoos

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

20-04-2009 om 23:02

Tijdens de fases dat mijn hormonen dwars liggen gebruik ik met succes teunisbloemolie. Heb ze gelukkig niet altijd nodig, gaat een beetje up en down zeg maar.

Gerrie

Gerrie

21-04-2009 om 01:41

Zelfde verhaal.

Dat herken ik heel goed!!
Heb ik zelf ook mee gemaakt en maak het nu mee met dochter van bijna 18.
Zij is nu op aanraden van mij met teunisbloemolie begonnen , zij werd ongesteld op 11 jarige leeftijd en is sindsdien erg opstandig( plus erge hoofdpijn) en tegenwoordig tegen agressief aan de eerste week voor haar menstruatie en zij is pas begonnen met de teunisbloem capsules dus je hoort nog van mij hoe of wat en of het helpt.
Toen ik het had (dat was vroeger)ik ben nu 49( en heb het gelukkig niet meer) werd PMS (Premenstrueel syndroom) nog niet erkend lag aan je zelf zeiden ze moet je maar mee zien te leven maar nu word er wel anders over gesproken.
Je hoord nog hoe of wat of het helpt bij mijn dochter.
Groetjes Gerrie.

Bastet

Bastet

21-04-2009 om 07:45

Ik heb goede ervaringen met teunisbloemolie bij pms.
Groetjes,Bastet

rhoos

rhoos

22-04-2009 om 09:41

Dank

voor jullie reacties! Ik ben inmiddels begonnen met de capsules, ben benieuwd of het gaat werken, maar ik hoop van wel, want het is echt niet meer leuk...als het nu om een paar dagen zou gaan, nee, het is echt weken!
groet rhoos

Gerrie

Gerrie

24-04-2009 om 00:25

2 weken voor menstruatie

Vandaag bij gezondheidswinkel geweest en gehoord dat dochter 14 dagen voor de menstruatie begint de teunisbloem capsules moet gaan slikken dus niet elke dag scheelt weer wat geld.
Sucses Groetjes Gerrie.

Ook gekocht

Ik heb ze ook gekocht, ik hoop dat het werkt. Mijn vraag nog, slikken jullie dit dagelijks of inderdaad 2 weken voor je menstuatie? Ik ben vrij onregelmatig ongesteld, soms 4 weken, soms 5 weken dus dat verschilt heel erg.

rhoos

rhoos

27-04-2009 om 20:47

Bij mij...

ik ben het gaan slikken zo rond de eisprong, meestal herken ik die aan zeer pijnlijke borsten en buikpijn en als het dan ook nog halverwege mijn cyclus is (ongeveer) ga ik ervan uit dat dat het is. Toen ben ik begonnen met de teunisbloem en ik geloof toch echt dat het werkt!!
succes!
groet, rhoos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.