Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-01-2014 om 13:38
Mijn zoon heeft last van een stinkende hoofdhuid. Zelfs na het haren wassen is het niet weg. Sinds kort ben ik overgestapt op shampoo zonder geurstoffen e.d, maar vooralsnog geen resultaat. Iemand tips om hier vanaf te komen?
01-01-2014 om 14:05
Ga toch maar naar de huisarts: het kan een schimmel zijn, een huidirritatie of ontsteking maar ook een voedingskwestie. Als je veel gaat wassen, kan het juist erger worden.
03-01-2014 om 00:45
antibacteriéle shampoo
een soort betadine shampoo, heeft jongste hier ook gehad, komt door slecht wassen/uistpoelen. Dit helpt, verkrijgbaar bij drogist/apotheek.
groeten albana
03-01-2014 om 13:21
Hmm
Ik was en spoel het zelf, dus daar kan het niet aan liggen Maar goed het is het proberen waard. En anders idd maar ff langs de huisarts.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.