Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

dc

dc

09-05-2011 om 08:38

Stoppen met roken - vervolg

Het oude draadje is gearchiveerd, dus ik begin even een nieuwe met goed nieuws. Mijn man is nu 12 dagen gestopt!! Er is dus hoop dat het me deze keer gewoon gaat lukken om niet weer te beginnen.

Hoe gaat het met de andere gestopte rokers en de mensen die willen stoppen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

09-05-2011 om 10:31

Oooo dc

Ik ben een tikje jaloers, was mijn ega ook maar zover. Ik geef nog steeds volop bv en taal er nog niet naar . Laten we hopen dat je man het volhoudt, wat goed van hem! Wat was uiteindelijk de doorslaggevende reden om te stoppen? Heb je enig idee?
Groetjes
Massi

Ja, ik ook nog steeds

op dit moment precies 63 dagen en 15 uren gestopt.
1 273 peuken niet gerookt.
267,36 € bespaard.

Het gaat me heel gemakkelijk af( wat ik niet verwacht had),ik gebruik Champix en slik nog maar 0.5 mg .
over twee weken ga ik de medicijnen helemaal afbouwen .
ik durf nu te zeggen: ik rook nooit meer.
het voelt als een bevrijding,ik ruik weer fris,mijn tanden blijven wit,ik heb meer energie,mijn conditie is beter,kortom,alleen maar voordelen!
Mijn man is trouwens gelijk met mij gestopt,ook hij houdt het gemakkelijk vol.
en we besparen samen €235 per maand!

dc

dc

09-05-2011 om 14:45

Knuffelen

Ik was niet zo enthusiast meer met knuffelen 's avonds, en hij houdt echt heel veel van knuffelen, dus ik denk dat dat een flinke stok achter de deur was.

En hij had het beloofd, maar goed, ik weet hoe moeilijk het is. Ik ben heeeeeeeel erg blij!

Voorgoed niet-roker

Sinds ruim 3 maanden. Soms een kritiek momentje, maar dat gaat snel over. Heb een rotweek achter de rug, superslecht humeur en voelde me een dik vet varken. Feitelijk ben ik niet meer aangekomen, maar het voelde gewoon zo. Het leek wel of ik vorige week pas ontwenningsverschijnselen kreeg.

Nu weer geestlijk redelijk stabiel. En ik wil nooooit meer roken.

F

Asa Torell

Asa Torell

09-05-2011 om 20:24

Ha!

Wat zijn jullie allemaal goed! Wow!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.