Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-02-2026 om 19:49
Hoi allemaal,
Sinds de bevalling van mijn dochter (nu 3 jaar geleden) heb ik aanhoudende klachten aan mijn stuitje. Ik ben regelmatig naar de bekkenfysiotherapeut geweest en ook bij een osteopaat geweest. Dat helpt steeds tijdelijk, maar na een tijdje vlammen de klachten weer volledig op.
De pijn zit echt in mijn stuit en trekt helemaal door naar mijn benen. Op dit moment heb ik er weer erg veel last van — zitten, opstaan en soms zelfs lopen doet pijn.
Mijn huisarts heeft mij nu doorverwezen naar de pijnpoli om te kijken naar een eventuele injectie in het stuitje.
Ik ben benieuwd:
👉 Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een injectie bij stuitpijn?
👉 Hielp het bij jullie, en zo ja, hoe lang?
👉 Hoe verliep de behandeling zelf?
👉 iemand meer die ook uitstraling in beide benen heeft?
Alle ervaringen (positief én minder positief) zijn welkom, want ik vind het toch best spannend en weet niet goed wat ik kan verwachten.
mij voel me echt gefrustreerd, weet ooit niet waar te zoeken.
Alvast bedankt!
24-02-2026 om 20:28
niet voor stuitje, wel voor zenuwpijn bij een hernia. Geen idee of t een zelfde soort is, t werd eerst met een spuit verdoofd, daarna t spul zelf. Niet een hele fijne spuit, wel te doen. T wisselen van t ene naar t andere was t meest pijnlijk. De eerste spuit deed weinig. De 2e veel (2 weken later) voor de zenuwpijn, wel ladt vd rug maar t was behapbaar en ik kon weer slapen. De 3e (3, 4 maanden later) deed niks.
Sterkte, pijn kan heel vermoeiend zijn