Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Truusje

Truusje

25-05-2010 om 14:23

Te vroege en te korte menstruatie

Ik was deze maand een week te vroeg ongesteld. Heel erg licht, slechts drie dagen en met alleen bruin bloed. Ik ben bijna 40 en heb een koperspiraaltje. Geen zwangerschaps of overgangsklachten (hoewel vanmorgen misselijk). Het voelt nogal overdreven om een zwangerschapstest te halen maar als het mis is ben ik er liever vroeg bij. Wat denken jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

25-05-2010 om 15:40

Zekerheid

Nou, je zal echt niet de eerste zijn die ondanks een koperspiraaltje toch zwanger wordt. Een testje is zo gekocht en geeft je zekerheid.

Truusje

Truusje

25-05-2010 om 19:00

Ik weet het nog niet

Ik heb een Kruidvattest gedaan en die gaf een onduidelijk resultaat. Ik heb al heel wat gelezen over vage streepjes en nu had ik er zelf een. In het testvenster stond een héél dun lijntje, waarvan ik me nu afvraag of dat niet gewoon het lijntje is waar de dikke streep hoort te verschijnen als je zwanger bent. Heel erg vervelend dit. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben omdat ik wel de gebruikelijke ongesteldheidspukkels en hoofdpijn heb gehad, maar ik had liever een duidelijk negatieve test.

Puck

Puck

25-05-2010 om 20:52

Vage streep

Als je in de rubriek "zwanger worden" zou posten dan is de reaktie: ook een vage streep is zwanger. Dat is iets dat je nu eigenlijk niet wil horen. Volgens mij geven tests van clearblue een betrouwbaarder resultaat. Kost wel even wat meer dan een kruidvattest maar dan heb je wel meer zekerheid en dat zou mij veel meer waard zijn. Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt.

Truusje

Truusje

25-05-2010 om 22:54

Puck

Bedankt voor je reacties. Ik heb al een berichtje geplaatst in zwanger worden maar nog geen reacties. Ik heb ook al een hoop gegoogled en van alles gelezen over vals positieve en positieve Kruidvattesten. Morgen maar een digitale test kopen zonder vage streepjes.

Biene M.

Biene M.

26-05-2010 om 06:41

Truusje

Ik heb gereageerd bij zwanger worden. Ik denk dat je maar het beste op korte termijn een afspraak bij de huisarts kunt maken.

Waar heb je trouwens gelezen over vals positieve kruidvattesten, heb je toevallig nog een linkje? Bij mij klopt het altijd wel.

Succes in elk geval, hopelijk loopt het met een sisser af.

chonellie

chonellie

26-05-2010 om 12:15

Hmmmmmmmmmmm

ik wil je niet ongerust maken maar bij mijn tweede zwangerschap gaven de clearblue testen negatief en de kruidvat test was positief!
al mijn kruidvattesten waren altijd betrouwbaar..ook als het vage strepen gaven...

Ook vage streepjes betekenen echt wel dat je zwanger bent.

Ik zou voor 5 euro nog een keer twee kruidvat testen kopen...
en dan nog eens testen over een aantal dagen...

claerblue in mijn ogen geld klopperij...........ik heb daar geen vertrouwen meer in!

Kruidvat

Ik heb vaak getest met Kruidvat testen, en de uitslag (van negatief tot vroeg positief) klopte altijd. Het is niet wat je wilt horen (maar zoals je zelf zegt: je kunt er maar beter vroeg bij zijn): die lichte menstruatie zou miss een innesteling kunnen zijn geweest?
Ik zou morgen weer testen, evt. met digitale CB, hoewel mijn ervaring (en die van véél vrouwen hier op oo) met KV goed zijn.
Sterkte!

Truusje

Truusje

26-05-2010 om 19:37

Verder

De predictor test gaf vandaag een overduidelijk negatieve uitslag, er was helemaal niets te zien. Nu ben ik er wel klaar mee want het is een aanslag op mijn zenuwen. Ik ga er vanuit dat ik volgende maand normaal ongesteld word en anders zien we dan wel weer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.