Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

zweetdruppel

zweetdruppel

01-11-2011 om 19:49

Transpiratiekwestie

de laatste jaren (van vroeger herinner ik het me niet) heb ik erg last van transpiratie in mijn liezen. Als ik 's zomers een effen broek aan heb, zie je op gegeven moment de vochtige randjes. Dus dan maar spijkerbroeken aan of gedessineerde stof, ondertussen voelt het wel vervelend.

Als ik na een fietstocht of een eindje wandelen op een kunststof stoel ga zitten en later opsta, is er een vochtige afdruk te zien - genant!!

Herkenning? Wat doe je ertegen? 'Overal' deo spuiten is misschien niet zo gezond?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Liezje

Liezje

01-11-2011 om 21:28

Oh dat heb ik ook

Dacht dat ik de enige was maar inderdaad natte liezen na inspanning. Ik draag al nooit meer lichte broeken en in de zomer fohn ik maar vaak tussendoor. Ik wacht mee op tips.

Brianna F

Brianna F

02-11-2011 om 08:28

Botox

zie titel

Puck

Puck

02-11-2011 om 09:00

Creme?

Deoleen creme of een andere antitransparantcreme smeren? Waarom zou dat slecht zijn?

Sweetie

Sweetie

02-11-2011 om 16:19

Botox

Inderdaad, botox kan een oplossing zijn. Die leggen voor een x-aantal maanden je zweetklieren lam.

Ideale oplossing voor onder je oksels, misschien kan dat ook bij je liezen. Why not.

Even naar de huisarts ermee, die kan je eventueel doorverwijzen.

zweetdruppel

zweetdruppel

02-11-2011 om 17:21

Botox?

Hm nou nee, dat zie ik pas als allerlaatste redmiddel als het echt de spuigaten uit zou lopen, enorm stinken enzo, dat soort ellende.
Allerlei geprik aan mijn lijf wil ik pas als er geen andere middelen bestaan. Ik zie me al zeg, driemaal per jaar terug vanwege transpiratieklachten. ' Je zit er niet voor je zweetvoeten' haha.

Ik ben al blij met herkenning. Eerst maar eens een creme proberen.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

02-11-2011 om 17:37

Transpiratie

Ik heb ook last van overmatige transpiratie en heb heel veel middeltjes geprobeerd. Tot nu toe bevalt Odaban erg goed en ook Syneo. Een keer in de vijf dagen na het wassen opbrengen en je hebt gedurende vijf dagen niet tot nauwelijks last van transpiratie. Dit zijn sprays maar er is ook creme te krijgen. Odorex heeft ook zoiets maar dit vond ik te agressief; het prikte enorm.
Ik zou me niet te druk maken over of het wel of niet zo gezond is. Persoonlijk denk ik dat al die verhalen over dat deo kankerverwekkend zou zijn broodje aap-verhalen zijn. Daarnaast, je moet toch wat? Botox begin ik niet aan. Te duur en je moet het regelmatig laten doen.
Hoeveel je transpireert en waar is erg persoons- en geslachtsafhankelijk. Mijn arts zei dat eea ook vaak met hormoonwisselingen te maken heeft. En ook meer mensen dan je denkt last hebben van overmatige transpiratie. Schrale troost maar toch

Char

Char

07-11-2011 om 22:54

Dat deo op zich kankerverwekkend is is natuurlijk onzin, wel zit in de meeste deo's alluminium en andere troep, kan me goed voorstellen dat deze stoffen wel kankerverwekkend zijn.
Hoe meer je do spuit, hoe meer je gaat zweten.

Het is een natuurlijk proces van je lichaam, afvalstoffen moeten er toch ergens uit, dus kan je bv op andere plekken gaan zweten

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gewoon deo

smeren, lijkt me, ik smeer ´s zomers mijn rug ook wel in met deo, scheelt echt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.