Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

herfst

herfst

11-05-2011 om 13:43

Trillen

Hallo,

Opeens trilt mijn linkerhand heel erg. Vooral als ik iets vastheb, zoals een glaasje water. Wat is dit?
Algemene nervositeit? Parkinson?

Ik vind het nogal eng eigenlijk..

Moet ik met zoiets naar de huisarts?

Heb ook last van hooikoorts maar daar hoort niks bij te trillen toch?

Herfst..

Ps typen gaat wel.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

11-05-2011 om 16:09

Kan van alles zijn natuurlijk

vermoeidheid, spanning, hyperventylatie, benauwdheid.

Als je je echt zorgen maakt moet je natuurlijk langs de huisart. Hoe lang houdt het al aan, hoe hevig is het etc.

herfst

herfst

11-05-2011 om 17:07

Goh

Jee
Nou niet zo lang gelukkig , maar een kwartiertje ofzo. Toen ik rustig ging liggen, was het weg.
Als het gaat terugkomen, zal ik toch even bellen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Of erfelijk

Mijn collega heeft zoiets. Het zit bij haar in de familie. Ze kan gewoon alles doen met haar handen, dus geen bewegingsbeperkingen, maar als haar handen rusten dan trillen ze soms heer duidelijk. Net een ouderdomstremor, maar ze is nog geen 55. Het ziet er raar uit, maar ze doet er zelf heel laconiek over en heeft er kennelijk niet echt last van.

Maar als zoiets plotseling opkomt zou ik zeker naar de huisarts gaan, puur om te weten wat het nou is.

Groeten,

Temet

Valkyre

Valkyre

12-05-2011 om 20:50

Medicijnen?

Herfst, gebruik je sinds kort nieuwe medicijnen? Zo ja, even in de bijsluiter kijken. Zo nee, dan is 't vast een lage bloedsuikerspiegel of vermoeidheid inderdaad, vooral als 't overgaat na rusten of eten. Ik zou me er nog maar niet al te druk om maken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

herfst

herfst

13-05-2011 om 08:06

Thx

Bedankt voor jullie reacties. Het is nog niet teruggekomen gelukkig. Wel merk ik dat ik na een paar weken flinke hooikoorts frustraties nu een beetje tot rust kom en merk hoe gespannen ik wel niet was. Heb nu hoofdpijn, gewoon omdat ik tot rust kom.

Toch ,aar proberen wat minder hard te werken en niet ook nog 100 speelafspraakjes erbij proberen te organiseren.

Soms hè, dan is het gewoon zo druk omdat ik overal aan moet denken voor iedereen. Een hoop sociale verplichtingen en gewoon geen tijd voor "down-time"

Maarja als je dan lichamelijke klachten krijgt, toch maar luisteren naar je lichaam.
Dus vandaag werk ik een halve dag, en de andere helft ga ik twee foto's laten inlijsten. Op mijn dooie gemakje eens voor de verandering.

Bedankt voor jullie reacties!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.