Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mayte*

Mayte*

23-11-2010 om 21:35

Tussentijdse bloeding die niet stopt

Anderhalve week na mijn laatste menstruatie begon ik weer te bloeden. Meteen heftig en veel (ieder uur, anderhalf uur verschonen). Dit duurt inmiddels 8 dagen en neemt niet af. Vandaag is mijn HB bepaald en omdat die nog niet te laag is, kan ik pas volgende week bij de gynacoloog terecht. Wat zouden jullie doen? Ik vind het zo raar. Als je een bloedende wond aan je been hebt, wordt er toch ook direct naar gekeken? Dit is geen menstruatie, maar echt iets dat aan het bloeden is.
Ik ben ook wel ongerust wat dit nou toch is. Een vleesboom? Kan dat zo lang en heftig bloeden? Ik heb trouwens al ruim een jaar een koperspiraal, maar heb daar nog nooit last van gehad.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook gehad

En ik kreeg van mijn huisarts meteen primolut voorgeschreven. Hij noemde het een 'dysfunctionele bloeding'.

Yura

Yura

24-11-2010 om 08:27

Uitstrijkje

Heeft de huisarts alleen je hb gemeten en verder niks? Heb het ook wel eens gehad (maar geen 8 dagen), huisarts deed in ieder geval meteen een uitstrijkje. Mijn zusje had ook eens een tussentijdse bloeding en uitstrijkje wees uit dat ze pap4 had. Ik moest ook een zwangerschapstest doen. Bij mij ging het vanzelf over en als het weer gebeurde moest ik terug komen, dan zou verder gekeken worden. Die zwangerschapstest zou je zelf ook even kunnen doen natuurlijk, iemand in mijn omgeving is op dit moment zwanger ondanks mirenaspiraal.

Mayte*

Mayte*

24-11-2010 om 10:04

Dank voor jullie reacties en het meedenken.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor vanmiddag. Ik zal direct vragen om een uitstrijkje. Ik wil ook laten checken of het spiraaltje niet uitgezakt is, waardoor misschien de baarmoedermond niet meer kan sluiten en ik blijf bloeden.

Dirksmamma: disfunctionele bloeding, ja, dat kan je wel stellen. Ik zal eens vragen wat Primoluut doet en of dat in mijn geval ook zin heeft.

Groeten, Mayte

elsje78

elsje78

24-11-2010 om 20:34

Wat vervelend!

Hoe ging het vanmiddag?

Liefs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.