Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tussentijdse bloedingen of niet?

Hallo allemaal!
Sinds de geboorte van mijn laatste kind (iets meer als één jaar geleden en slechts 2 maanden borstvoeding gegeven te hebben) heb ik last van vreemde menstruatie. Een aantal dagen (4 á 5 dagen) voor ik echt ongesteld wordt, verlies ik al af en toe bloed (soms een dag niet, dan weer 1 á 2 x per dag). Met name bij inspanningen (fietsen en 1 x bij sex) en bij het hebben van ontlasting (maar ook weer niet altijd). Heb dan echt het gevoel dat ongesteldheid niet door wil zetten (voel mij dan wel al bijna ongsteld: puistjes, sneller geirriteerd). Zijn dit tussentijdse bloedingen te noemen of niet? Ze vinden namelijk altijd dezelfde periode plaats (vlak voor ongesteldheid) of zou het hormonaal kunnen wezen? Tuurlijk is het gissen en ga ik volgende week iedergeval de dokter bellen voor o.a. een uitstrijkje en zijn mening. Maar wie weet herkent iemand het? Ik gebruik overigens geen pil, de jaren voorheen wel.
Bedankt alvast!
Danique

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

hoi,

ik had deze klachten ook, ben zelf 4 mnd geleden bevallen en wel aan de pil sinds 1,5 maand. ik ben naar de dokter gegaan en deze heeft gelijk een uitstrijkje gedaan en test op chlamydia (doen ze standaard bij dit soort klachten), verder afspraak bij de gyneacoloog. Bij het uitstrijkje zagen ze bij mij een gevoelig plekje op de baarmoedermond, iets wat bij 80% van alle vrouwen voorkomt, en wat bij sommige vrouwen in contactbloedingen kan resulteren, verder niets om je zorgen over te maken. Iets wat bij mij de reden zal zijn voor de klachten waarschijnlijk.

dus tussentijdse bloeding is niet iets normaals, altijd even langs je arts. Ben je inmiddels geweest?

groetjes,
A.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.