Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

01-11-2010 om 14:32

Uit je oor stinken ( ja, het is een meedenker)

Oudste zoon ( 11) stinkt vreselijk uit zijn oor naar rotte vis. Ik rook het gisteren toen hij tegen me aan zat in bed bij het voorlezen. Ik dacht eerst dat het zijn haar was, en na wat snuffelen, rook ik in zijn oor en "oh my god" wat een lucht.. en vreselijk!!
Voor woensdag staat de afspraak bij de huisarts, maar ondertussen ben ik natuurlijk vreselijk nieuwsgierig of dit herkenbaar is voor iemand??
groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

01-11-2010 om 16:00

Jahoor

oorontsteking.....

Fiorucci

Fiorucci

01-11-2010 om 18:27

Bingo

oorontsteking, echt een putlucht is dat. Beterschap!

Angela67

Angela67

01-11-2010 om 20:29

Geen ooronsteking maar . . .

schimmelachtig iets in oor van oudste. HEt jeukte ook zei hij en meer oorsmeer dan normaa. Zure druppels in oor, een week ofzo, en daarna was het over. Dus hoeft niet per se ooronsteking te zijn!
Groet,
Angela

Polly Shearman

Polly Shearman

02-11-2010 om 13:19

Hij heeft

wel een aantal weken geleden ( misschien zelfs maanden) een klapoor gehad, bruine prut wat eruit kwam. Nu komt er niks meer uit al tijden niet zegt hij..
Hij had al wel eerder gezegt dat hij zijn oor vond stinken, maar helaas dacht ik "ja oorsmeer ruikt een beetje" zal wel mee vallen. Tot ik het zelf rook! echt rotte vis, heel anders dat de normale oor geur incl oorsmeer. Nou morgen zullen we het weten.
groet, polly

Fiorucci

Fiorucci

02-11-2010 om 17:58

Polly

De zoon van mijn vriendin was een chronische orenklant. Het eerste waar zij aan merkte dat het weer mis was, was de geur uit zijn oor....

Puck

Puck

02-11-2010 om 22:27

Hoeft geen oorontsteking te zijn

Oudste heeft hier een overmatige oorsmeerproduktie gecombineerd met een smalle gehoorgang. Dat is een uitermate goed klimaat voor allerlei bacteriƫn. Die kunnen ook een uitermate vieze rottende stank veroorzaken.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

02-11-2010 om 23:20

Yep

Ja hoor, herkenbaar. Zoon heeft nog wel eens een loopoor (is buisjesklant) en man man man, wat stinkt dat!

Polly Shearman

Polly Shearman

03-11-2010 om 09:52

Naar de dokter geweest

er is een monster afgenomen wat op kweek word gezet, om te ontdekken of het een enge bacterie is, waar voor dan een smalspectrum antibiotica voor voorgeschreven kan worden. En tot die tijd heeft hij zure druppels gekregen, om de leefomgeving van de bacterie minder gezellig te maken.
groet, polly

Tink

Tink

05-11-2010 om 00:32

Precies zoals fiorucci al beschrijft

Mijn zoon is ook een orenklant, het eerste waaraan wij merken dat het weer mis is, is die lucht... Meestal komt er pas een paar dagen later echt troep uit het oor.

Polly Shearman

Polly Shearman

09-11-2010 om 11:50

Bijna

De uitslag was binnen, vanmiddag word ik tussen half2 en half3 gebelt, en dan zal hij wel een kuur krijgen.
De stank is overginds snel weg hoor, want die azijn druppels maskeren de boel behoorlijk!

groet, pol

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.