Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Berber.

Berber.

09-12-2010 om 10:29

Verschillende ziekenhuizen

Beetje rare vraag misschien maar is het raar om met je kind naar twee verschillende ziekenhuizen te gaan? Ik loop met mijn zoontje voor z'n ogen al heel lang bij een ziekenhuis. Op het moment tobt hij al een tijdje met z'n oren. Ik kan in het ziekenhuis waar hij bekend is pas over weken terecht bij een KNO arts. Maar hij ligt huilend in zijn bed omdat 'ie niets hoort op school, zelf niet als hij bijna bij juf op schoot zit. En de zwemles ligt ook al weken plat. Bij een ander ziekenhuis kan hij volgende week terecht maar beide telefoondames reageerde een beetje verbaasd toen ik de afspraak maakte/afzegde.

Is dit not done? Ik heb het namelijk toch gedaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

09-12-2010 om 10:33

Hier ook hoor

kno in het ene ziekenhuis, ogen in het andere. Dat is het voordeel van twee ziekenhuizen in de buurt hebben! ZOu er niet meezitten. Heeft je kind oordoppen trouwens, maakte voor onze dochter een wereld van verschil. Voor 15 euro op maat gemaakt bij beter horen!

Mijk

Guinevere

Guinevere

09-12-2010 om 13:04

Ja hoor

Tuurlijk kan dat. Doe ik ook hoor, op een gegeven moment zat ik bij 3 verschillende behandelcentra met zoonlief. Wel ging het over kwesties die geen onderling verband hadden.

mijk

mijk

09-12-2010 om 13:44

Inderdaad

maar 15 en dan geven ze nog een half jaar garantie voor. Ik kon ze dezelfde dag nog ophalen...Bij mijn dochter maakte het alle verschil!

Mijk

m ik

m ik

09-12-2010 om 21:35

Verschillende ziekenhuizen

heb ook weleens verschillende ziekenhuizen in de buurt gebeld en daar waar het eerst plek was de afspraak gemaakt

Jesse_1

Jesse_1

09-12-2010 om 21:47

Hier ook

Wij wonen tussen 2 ziekenhuizen in, dus keuze...

Yura

Yura

10-12-2010 om 13:57

Shoppen

Ik ga altijd shoppen hoor, wij wonen in de randstad, zat ziekenhuizen in de omgeving. Bij het ziekenhuis waar ze eerder was geweest duurde het 4 maanden, even zoeken op internet en rondbellen en ze was binnen een week aan de beurt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.