Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vertux hoofdpijn spanningshoofdpijn kruin hoofdpijn

Ik heb al eerder een topic geopend over de hoofdpijn van mijn moeder na een aneurysma buik operatie. Even een andere titel.
Mijn moeder blijft ontzettende hoofdpijn houden na operatie en kan echt al maanden niks meer, geen tv kijken, computer enz.
Overal al geweest , osteopaat, fysio, massage , pillen, oxazepam enz.
Iemand nog een gouden tip?

Ava

Ava

13-08-2019 om 01:13

Chronische pijn

Dank zij shiatsu (drukpuntmassage) ben ik na een paar jaar van chronische pijn in rug, armen, schouder (en hoofdpijn) afgekomen. Het prettige ervan is dat het een niet te grote inmenging op het lijf is (aangezien alleen drukpunten worden behandeld) met een maximaal resultaat (voor mij dan). Uiteindelijk werd een beknelde zenuw gevonden.

Ik ben wel lang behandeld (bijna 2 jaar) maar omdat het chronisch was en niemand een oplossing wist, zag ik het als noodzakelijk onderhoud om toch iets aan de pijn te doen. Na de eerste behandeling heb ik 24 uur geslapen, zonder pijn.

Steek wel tijd in het vinden van een fijne en goede shiatsu therapeut: het is nl geen beschermde titel. Er is wel een overkoepelend orgaan, waarvan ik de naam kwijt ben, wiens leden cursussen moeten blijven volgen, die gecontroleerd worden (op hygiene bijv). Als de naam van de site me weer te binnen schiet, laat ik het hier weten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.