Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Even anoniem

Even anoniem

12-07-2009 om 20:49

Verzakking?

Ik ben enkele maanden geleden bevallen. Nu heb ik gemerkt tijdens het inbrengen van een tampon dat het lijkt alsof ik een stuk van de darm via de vagina kan voelen en 'terugduwen'. Ik heb hier verder geen pijnklachten van en merk er verder ook niets van, maar ik voel dus met mijn vinger duidelijk een soort 'balletje' door de wand heen.
Zou dit een verzakking kunnen zijn? En moet ik hier dan naar laten kijken, ook al heb ik verder geen klachten?

Alvast bedankt voor de reacties, ik weet dat het niet nodig is, maar vind het toch een beetje genant. Vandaar even anoniem.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@

m@

12-07-2009 om 21:12

Denk het wel

Klinkt mij wel zo in de oren ja. Had ik tijdens mijn zwangerschap van de 4e. Nu bij de 5e nog geen last. Ik ben toen bekkenbodemspier oefeningen gaan doen en het werd al heel snel weer beter (tijdens de zwangerschap). Gewoon een aantal keren door de dag heen (kan gewoon als je op je stoel zit, desnoods op het werk), je bbspieren steeds in etappes strakker aanspannen en weer ontspannen. Zou het zo even proberen en aankijken. Mocht het niet helpen en/of je krijgt er last van, dan zou ik even langs de ha gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.