Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bugs

bugs

31-03-2011 om 10:49

Vet haar

Ik heb lang haar en omdat het bovenop (voorkant) na 1 dag al vet wordt, moet ik het iedere dag wassen.
Het is alleen het voorste gedeelte, de rest is helemaal niet vet. Nu heb ik helemaal geen vette huid (voorhoofd), eerder droog.

Hebben jullie hier tips voor? Kapper weet het ook niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

31-03-2011 om 11:04

Handen in het haar

zit je (onbewust) veel met je handen in je haar waardoor je er van alles insmeert?

bugs

bugs

31-03-2011 om 14:14

Nee...

Ik zit eigenlijk nooit aan/in mijn haar. Heb het wel altijd los hangen, maar de rest wordt dus niet vet. Raar he?

Pluk53

Pluk53

31-03-2011 om 14:29

Damp

werk je in een omgeving waar een "damp" hangt van vet/olie (friettent ). Of hang je als je kookt iets te veel boven de braad/wok-pan

Polly Shearman

Polly Shearman

31-03-2011 om 14:35

Zwanger

Als dat bij mij gebeurt ben ik altijd zwanger...

bugs

bugs

01-04-2011 om 13:40

Zwanger?!

Ik schrok even toen ik de titel zag....maar ik ben niet zwanger
Ik zit voor mijn werk de hele dag achter de pc, dus daar kan het ook niet van komen. Wokken, frituren, ook niet...weet het écht niet. Weet wel dat ik het heel vervelend vind!

Heb precies hetzelfde

Maar helaas geen oplossing voor je. Heb je dit altijd al gehad of nu pas? Bij mij is het nooit anders geweest.
Wat helpt is om je haar MINDER vaak te wassen, maar goed dan loop je dus rond met vet haar. Ik probeer dus zo nu en dan, als ik zeker weet dat ik niet teveel bijzonders heb, mijn haar helemaal niet te wassen. Ik draag het dan vast en vaak met een haarband, zodat de vettigheid niet zo snel opvalt.

Het is een lastig iets, dus ik lees graag met je draadje mee.

Groet,
Olijvje

Het enige wat mij helpt

Is een kleurtje in mijn haar. Ik heb dun, slap haar wat ik alleen in model krijg als er blonde plukjes inzitten. Dat droogt het haar wat uit en mijn haar is dan wat steviger. Mijn haar stop ik iedere ochtend onder de kraan om te spoelen met lauw water, zonder shampoo. Zo`n 1 à 2x per week doe ik er een klein beetje shampoo in en dan goed uitspoelen.

Manus

Manus

02-04-2011 om 17:44

Anticonceptie?

Tot ik nog in het 'bezit' was van een mirena-spiraaltje kon ik iedere dag mijn haar wassen; het leek steeds vet. Vooral met warm weer. Nu - al weer enige tijd mirenaloos - heb ik nergens last meer van en kan ik volstaan met om de vier dagen wassen. Overigens gebruik ik nu wel een andere shampoo: van weleda om precies te zijn.

Manus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.