Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vetbultje?

Enige tijd geleden heb ik hier ook al een oproepje geplaatst, maar helaas weinig reactie. Vandaar nog een keer een poging.

Het gaat om onze zoon. Hij heeft een bultje (knikker formaat) die onder zijn huid zit bij z`n buik. Hiervoor zijn we bij de huisarts geweest en die heeft ons doorverwezen naar de chirurg. Daar zouden wij a.s vrijdag heen gaan, maar helaas is deze afspraak verzet naar een maand later.

Nu is het zo dat het sinds enkele dagen behoorlijk blauw/geel aan het worden is, om het bultje heen. Dus heb ik met het ziekenhuis gebeld om te vragen of we niet wat eerder konden komen en ook verteld dat het blauw/geel is geworden. Daar verzochten ze mij om opnieuw eerst weer naar de huisarts te gaan. Daar kunnen we gelukkig morgenmiddag terecht.

Tja, waarschijnlijk is het allemaal heel onschuldig, althans daar ga ik nu maar vanuit. Maar toch, ik maak me natuurlijk wel zorgen.

Ik hoop dat er mensen zijn hier, die er wat meer vanaf weten, want ik ben op dit gebied gewoon een echte leek. Met google kom ik ook niet veel verder, vandaar.

Alvast hartelijk dank.

Groet,
Olijvje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kan het zijn

dat je zoon in dat vetbultje knijpt of het manipuleert? Dan kan er gemakkelijk een lichte kneuzing omheen ontstaan waardoor het een beetje blauw/geel verkleurt.

Olijvje

Olijvje

15-04-2010 om 13:04 Topicstarter

Rixt

Dat lijkt me niet waarschijnlijk, want het is echt blauw/geel op een grote plek om dat bultje heen. Het lijkt mij niet dat hij dat zelf kan veroorzaken. Het lijken wel adertjes die blauw zijn.

Aan de telefoon zeiden ze nog dat hij zich dan waarschijnlijk had gestoten, maar ook dat lijkt me niet waarschijnlijk, want zo ziet het er niet uit.

Nou ja, we gaan vanmiddag naar de huisarts en dan zullen we zien.

Het is dus overigens ook nog de vraag of dat bultje een vetbultje is, dat heeft de huisarts namelijk niet verteld.

Als er mensen zijn met ervaring, dan hoor ik dat graag.

Groet,
Olijvje

Olijvje

Olijvje

20-04-2010 om 12:47 Topicstarter

Niemand?

Niemand die er iets over kan vertellen? We zijn inmiddels weer bij de huisarts geweest. Wat het nu precies is weet de huisarts ook niet. Ze raade aan om er een foto (digi) van te maken en deze mee te nemen naar de chirurg. Nou ja, dat hebben we dus gedaan, maar het duurt zolang voor we daar terecht kunnen. Dat stelt ons ook wel gerust, want als het echt iets ernstigs was dan hadden we denk ik niet zolang hoeven te wachten....

Groet,
Olijvje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.