Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Niny

Niny

23-11-2010 om 19:30

Vinger tussen de deur

Gisteren trok ik de voordeur dicht met mijn duim ertussen. Achteraf gezien had ik 'gewoon' even een gaatje in de nagel moeten maken, maar dat is nu te laat. Ik heb al een nacht nauwelijks geslapen van de pijn, maar nu, ruim een dag later, heb ik er nog steeds heel veel last van!
Wat kan ik doen om vannacht wel een beetje te slapen? De duim is trouwens niet gebroken maar wel heel dik, paars en rood. En hij klopt.
O ja: ik heb ook nog een deadline, dus ik kan er niet rustig mee in een bakje koud water gaan zitten
Ik hoop op tips!
Niny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toch gaatje laten boren

De ervaring hier is dat je alsnog even naar de huisarts moet om waarschijnlijk een gaatje in je nagel te laten boren. De druk wordt anders echt niet minder. En zolang je de duim omhoog houdt zul je ook merken dat het kloppen minder wordt.

Succes!! Ik weet hoe pijnlijk dit is

Groetjes Londie

m@ss

m@ss

23-11-2010 om 20:20

Hoi

heb je arniflor in huis? anders die duim goed insmeren en gaas eromheen voor de nacht.

Ja koelen heeft nu ook geen zin meer, had je meteen moeten doen.

ehm verder, duim omhoog houden...

goede pijnstiller innemen.

tja succes!!!

Niny

Niny

23-11-2010 om 21:43

Bedankt

Londie: gaatje boren kon niet meer zei de huisarts, omdat het bloed al gestold is. En om nou voor niets in mijn duim te laten knijpen...
Mass: arniflor is een goede, mijn hele duim is opgezet en het geeft allicht wat verbetering.
Bedankt voor jullie meedenken!
Niny

m@ss

m@ss

25-11-2010 om 12:38

hoe is het nu?

Niny

Niny

25-11-2010 om 20:31

Alle kleuren van de regenboog!

Hoi m@ss,
Het is een fraai schilderij geworden. De nagel is rood, paars, wit, blauw, zwart en mijn duim is nog steeds behoorlijk dik en pijnlijk. Ik heb hem ook niet echt kunnen ontzien: was met een flinke opdracht bezig die af moest, dus ik heb lang zitten typen met 9 vingers (jammer dat ik met de duim in kwestie de spatiebalk bedien, er verscheen steeds een n of een m in mijn tekst als ik dat niet wilde).
Ik hoop nog steeds dat de nagel er niet afgaat, maar goed, da's afwachten.
Bedankt voor de belangstelling!
Niny

Niny

Niny

25-11-2010 om 22:07

Grinnik lidwientje

Ik kan je niet beloven dat ik ook een fotorapportage maak, hoewel, als ik het aan jongste dochter vraag, of aan mijn zoon, die zijn allebei dol op rare foto's maken...Oudste dochter zou een eigen Hyves voor de duim kunnen maken, ja ik zie het helemaal zitten
Niny

vlinder72

vlinder72

27-11-2010 om 22:24

Ha, ha

Mijn zoon heeft ook een keer zijn vinger onder de deur gekregen. Ja, eronder niet ertussen. Geen idee hoe hij dat voor elkaar kreeg. Zijn nagel was ook bont en blauw. En op geen gegeven moment ging zijn nagel los zitten en viel hij eraf. Toen had hij ook tot halverwege een nieuwe nagel (hij was toen drie jaar of zo).

Als hij dan zijn vinger liet zien dat vertelde hij erbij "mooi hè, als je dat ook zo wilt hebben dan moet je ook je vinger tussen de deur doen".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.