Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Yaron

Yaron

14-03-2011 om 14:03

Vinger verdoven

Ik heb een bultje aan de binnenkant van mijn vinger precies bij een gewricht, de huisarts denkt dat het naar binnen gegroeide huid is. Hij wil het wel weghalen als ik er last van heb, nu heb ik er af en toe wel last van, maar nog niet zo heel erg. Ik zie erg op tegen de verdoving, dat lijkt me heel erg pijnlijk terwijl ik normaal wel wat kan hebben. Heeft iemand hier ervaring mee en doet het echt zo'n pijn als ik denk of valt het wel mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Redhead

Redhead

14-03-2011 om 17:07

Eventjes naar

Zo'n prik is eventjes naar, maar ze prikken dan gelukkig niet in de vingertop, waar de meeste zenuwuiteinden zitten. Ze prikken waarschijnlijk aan weerszijden van de vinger ter hoogte van het bobbeltje. Niet lekker, maar te doen. Maar goed, ik heb weleens m'n vingertopje laten hechten zonder verdoving... Dat deed flink pijn, maar ook die pijn was snel weer over. Je bikinilijn laten harsen is een stuk vervelender... (En duurt ook langer). Om over bevallen maar niet te spreken!

Yaron

Yaron

15-03-2011 om 17:21

Redhead

Bedankt voor je reactie, ik heb alleen maar nare verhalen over veel pijn gehoord, maar dat kan dus meevallen. Dat harsen doet inderdaad heel erg pijn, maar bevallen deed ook wel pijn, maar dat was wel goed te doen hoor, ik zeg steeds liever bevallen dan een verdovingsprik.

Redhead

Redhead

15-03-2011 om 22:32

Gewoon denken:

de pijn duurt maar even. De pijn duurt maar even....

Ooooohmmmmm

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.