Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Monet

Monet

14-09-2011 om 08:47

Voetschimmel

Ik heb al sinds jaar en dag last van een voetschimmel die om de paar maanden terugkomt, steeds op dezelfde plek van 1 voet. Ik smeer dan eens met lamisil Once, dan eens 2 weken met gewone Lamisil, dan komt de miconazol tevoorschijn, en zo wissel ik wat af met smeersels. Na 14 dagen is het vaak wel weg, om naar een maand of 2 weer vrolijk terug te komen, en altijd op die ene plek op de bal van mijn voet, aan de kant van de kleine teen zeg maar. Het begint met een paar dagen jeuk op die plek, en hop....dan zit er ineens een soort schilfer in het eelt. Hoe kan ik hier voorgoed vanaf komen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ieen

Ieen

14-09-2011 om 08:55

Fan van lamisil

IK zou gewoon na een week weer lamisil once gebruiken op dezelfde plek -ook wanneer er nog gen klachen zin. ik ben er zelf al ene aar helemaal vanaf.

m ik

m ik

14-09-2011 om 08:56

En...

behandel je je schoenen ook? Als daar een schimmel in achterblijft kan het ook weer terugkeren. Van miconazol heb je ook poeder die je in je schoen kan gebruiken.
Verder als het weg is op je voet nog een paar dagen blijven doorsmeren

Valkyre

Valkyre

14-09-2011 om 14:23

Huisarts

Mijn man had al sinds zijn studententijd last van steeds terugkerende voetschimmel (ook in de nagels). Al die middeltjes al geprobeerd, maar het hielp allemaal niets. Uiteindelijk van de huisarts een kuurtje gekregen (pillen plus crème) en nu is het eindelijk weg.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Terpi

Terpi

15-09-2011 om 08:41

Definitief monet?

met de zaag!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.