Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wachtlijsten voor orgaandonatie

Wie van jullie heeft van dichtbij ook met de wachtlijst te maken en wat zijn jullie ervaringen?

Mijn ervaring: frustratie en niet weten waar je aan toe bent.
Artsen vinden dit een beter systeem tov het oudere systeem. Nu hoeven ze niet te slechte mensen of te goede mensen te transplanteren.


patrica1966

patrica1966

07-08-2014 om 14:09

virtuele knuffel

heel veel sterkte en kracht en moed om door te gaan.
Een virtuele knuffel voor jullie.

Urslau

Urslau

07-08-2014 om 17:01 Topicstarter

gedaan

lekkage dunne darm. Daar gehecht. Nu maar hopen dat dat het was er er niet nog meer ellende op ons pad komt. betekent wel weer extra zh verblijf en dat terwijl we er al zo klaar mee zijn.

Nu drie infecties en drie operaties gehad. NU IS HET KLAAR!!!
Pfff..... sorry, maar ben zo klaar met alles.

Nu moet hij zich weer dagen rustig houden, zijn wond die net zo mooi aan het genezen was is nu helemaal open. Dus minimaal maanden met gazen en alle ellende in de weer. Dat is ook op zijn zachtst gezegd niet leuk.

En amk neem je OO nog mee op vakantie?

May

May

07-08-2014 om 18:41

Wat vervelend!

Ik vind dat het vanaf nu goed moet gaan!!!!!

amk

amk

07-08-2014 om 19:06

Urslau

Ja, je gaat mee naar Sri Lanka. Ik kan jullie niet missen.
Ik wens jullie een sterk opgaande lijn toe. Zodat er voor jou ook wat rust kan komen.

Hazeltje

Hazeltje

07-08-2014 om 20:20

ach jakkes

Wéér zo'n stap terug. Wat balen is dat Urslau! Sterkte daar, hopelijk kan het snel verholpen worden. En daarna moet jouw man maar eens op een andere spoedlijst, die heet 'vanaf nu alleen maar beter!'
Ik duim. Hou je taai...

Urslau

Urslau

07-08-2014 om 23:04 Topicstarter

Mooi gezegd

hazeltje.Helemaal mee eens. Ik moet zeggen dat ik nu wel klaar ben met al die tegenslagen. Hij heeft een 1.1 lever, terwijl 2.2 normaal is. Dat is echt een supermodel.
Waarom moet hij dan zoveel tegenslag hebben? Wij zijn het allemaal beu. De vakantie is al verloren, maar laat hem nou voor de herfst intreedt nog even thuis van het weer in de tuin mogen genieten. Dat gun ik hem zo. Zoals het er nu uitziet weet ik het nog niet. Toch vind ik dat hij maar snel alleen maar bergopwaarts mag.

amk: zo ver helemaal? Hebben we in Nl niet water genoeg? Je gaat natuurlijk het mindere weer ontvluchten. Daar kan ik geen ongelijk in geven, maar geeft wel mijn stemming weer.

Anderen: allemaal heel fijn dat jullie reageren. Geeft mij ook steun. Binnenkort mag ik vast een nieuwe draad starten met deel 2 (bij 500 postings nieuwe draad )

Urslau

Urslau

07-08-2014 om 23:05 Topicstarter

ga meteen maar nieuwe starten.

In de hoop dat het ons allemaal geluk gaat brengen.

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

08-08-2014 om 09:09

1000 postings

Beste forummers,

We houden het op 1000 postings per draad maar een nieuw draadje openen mag natuurlijk ook altijd.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.