Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lina

Lina

25-05-2011 om 09:35

Wakker worden, geen gevoel in vingers en voeten

De laatste tijd heb ik weer als ik wakker wordt geen gevoel in meestal een hand en soms ook een van mijn voeten.
Hoe komt dit en wat doe ik eraan? Als ik af en toe sport heb ik er veel minder last van. Ik ben al naar de huisarts geweest maar die had zo iets van zolang je verder geen pijn hebt is er niets aan de hand.... Dus ga maar weer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muizemeis

Muizemeis

25-05-2011 om 09:49

Verkeerd gelegen

Ik heb dat als ik bv te lang op een kant heb gelegen. Of als ik op mijn arm heb gelegen. Misschien een ander kussen?
muizemeis

Puck

Puck

25-05-2011 om 10:34

Toch heel normaal?

Is gewoon een kwestie van verkeerd liggen zoals Muizemeis al zegt. Ik heb dat al mijn hele leven. Even een normale houding aannemen en binnen no-time is alles weer helemaal goed. Nooit van een slapende arm/voet gehoord?
Grappig verhaal: ik ben redelijk buikslaper en werd wakker met 2 armen die dienst weigerden. Tja, probeer dan de wekker eens uit te zetten

Puck

Puck

25-05-2011 om 15:36

Gale zwankezwaan

Waarom is regelmatig wat anders dan een keer verkeerd gelegen hebben? Ik heb het bijna dagelijks en het komt toch echt van verkeerd liggen in bed.

Merel

Merel

25-05-2011 om 16:50

Ook wel eens

Heel soms heb ik dat en man heel vaak. Hij ligt op zijn zij met zijn ene arm onder zijn hoofdkussen en de bovenste arm, daarmee drukt hij met zijn vuist op de andere arm. Heel suf en hij weet het, maar hij wordt dus regelmatig wakker van tintelende vingers omdat hij met die vuist zijn arm dicht drukt... maar ja, het zal je slaaphouding maar zijn, onbewust.
Ik lig blijkbaar vaak met een geknakte pols tegen mezelf aan, onlangs had ik dat blijkbaar zo erg gedaan dat ik er de hele dag nog last van heb gehad. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor, slapende of tintelende hand soms wel.

Kiki

Kiki

25-05-2011 om 23:52

Heb ik altijd als ik zwanger ben

geen gevoel in twee of drie vingers van mijn handen. Aantal keer snel achter elkaar bewegen en het is weer over.

Volgens mij kan je er niet zoveel aan doen

Marie

Marie

26-05-2011 om 10:17

Carpaal tunnelsyndroom?

Hallo
Ik dacht dat het ook symptonen zijn van carpaal tunnelsyndroom?

Fianna

Fianna

26-05-2011 om 11:16

Carpale tunnel syndroom

heb je niet in je voeten. En als ze het in haar handen had, zou ze wrs ook andere symptomen hebben, zoals tintelingen, krachtsverlies of pijn. Vooral tintelingen is een kenmerk van CTS.

Fianna

Fianna

26-05-2011 om 12:19

Gale

Gale, dan klopt het toch wat ik zeg, als het anders heet in je voeten is het toch ook een ander syndroom? Dat de symptomen hetzelfde zijn maakt niet uit. Buikpijn heb je ook niet in je hoofd, dan heet het hoofdpijn
Ik zeg dus niet dat je geen dode of tintelende voeten kan hebben.

Tirza G.

Tirza G.

27-05-2011 om 20:03

Cyclus

Ik heb dit sinds een jaar of 2-3 en bij mij is het duidelijk cyclus-gerelateerd. Ik hou tussen ovulatie en menstruatie vocht vast (Echt Veel) en dan heb ik dit dus. En tegen de tijd dat ik het Goed Zat begin te raken, word ik ongesteld en dan is het weer over. Voor een poossie.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.