Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jadore

Jadore

12-02-2019 om 11:45

Wallen laseren

Heeft er iemand op dit forum ervaring met wallen verwijderen zonder snijden? Ik heb een aantal jaar geleden een boven ooglidcorrectie laten doen. Echter, onder vind ik erg eng (en een stuk duurder). Ik ben dus op zoek naar een alternatief.

Een kennis heeft kortgeleden een DAS behandeling laten doen, maar helaas weinig resultaat. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat het bij haar gewoon niet goed heeft uitgepakt. Kortom, kom maar door met jullie ervaringen.

Ohh, en op reacties als "acceptatie van het verouderingsproces" zit ik niet te wachten

Doenja

Doenja

12-02-2019 om 12:30

wat is het

Heb je het over wallen, zakkende huidplooien, of over donkere kringen? Want dat laatste kun je heel erg goed verdoezelen met allerlei correctie stick en poedertjes. Helpt mij goed. Het eerste heb ik geen kennis van of ervaring mee.

Jadore

Jadore

12-02-2019 om 12:40

Doenja

Ik denk slappe huid onder de ogen.....

Ervaring

Ervaring

12-02-2019 om 18:40

Ervaring

Mijn vrouw heeft dat een jaar of 15 terug laten doen (de operatie, niet de laser) en dat viel erg mee. Het resultaat was erg goed en blijvend. Ze liet het in het buitenland doen dus hoeveel het hier kost kan ik je niet vertellen.

Tamar

Tamar

15-02-2019 om 11:40

waarom

vind je onder enger, is er een medische/fysieke reden voor?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.