Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wallen/blauwe strepen tip.

Hallo meiden, vele van jullie kennen vast de wallen onder onze ogen.Nu zijn dit niet gelijk de ergste, die gaan in de loop van de dag wel weg.Maar die blauwe strepen, mijn god daar kan ik me zo aan ergeren.

Bij toeval, mijn dochter heeft oor problemen.Haar buis van eustagius "water"niet goed af waardoor er achter haar oor vocht blijft zitten en dat geeft ernstige gehoor problemen waardoor er steeds buisjes geplaast moeten worden in de winter.

Nu willen we dit proberen te voorkomen en zijn we begonnen met stomen met verse kamille in kokend water.

Ook bij haar zag je van die blauwe wallen onder haar ogen. Na een paar dagen stomen zag ik duidelijk verschil en kreeg het idee dit ook eens bij mijn zelf te gaan proberen.
Het heeft sucses, het is werkelijk vele malen minder.
En als ik dan nog een goed nachtrust heb voel ik mij weer enkele jaren jonge.

Ik hoop dat ik meerdere mensen hiermee een plezier doe want het is zo een rotzich.

Sucses piba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lidewei

Lidewei

21-10-2010 om 22:59

Wallen/gehoor

Dus wallen of kringen onder je ogen hangen samen met een gehoorprobleem? Grappig heb ik ook, maar ik vraag me af of het dat is. Ik werk het trouwens weg met touche eclat van YSL. Ik vrees dat stomen bij mijn erge wallen niet helpt. Het is een familiekwaal. Op een foto van mijn betovergrootmoeder zie ik dezelfde kringen.

Lidewei

piba

piba

22-10-2010 om 09:45 Topicstarter

Lidewei,

Voor die blauwe kringen onder de ogen eigelijk wel. Had er zelf ook nog nooit bij stil gestaan maar eigelijk is het best logisch.

Zoals ik(simpel) zie is het zo dat de buis van eustagius dus verstop raakt.Acht het trommelvlies blijft vies vocht staan en daardoor kunnen de trommelvliezen niet goed bewegen en ontstaat doofheid.

Wat betreft die blauwe kringen, zo zei de dokter: blijf het bloed onder de ogen makkelijker staan omdat de doorbloeding niet goed is.

1 + 1 Geeft mij een verbetering van mijn wallen probleem!

grappig he!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.