Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

liora

liora

17-11-2009 om 10:12

Wanneer komen de oproepen? Mexicaanse griep

Wie weet wanneer we de oproep krijgen voor volgende week? Ik krijg er een en oudste zoon ook, zou het wel handig vinden om uiterlijk morgen te weten wanneer we aan de beurt zijn.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

24-11-2009 om 21:55

Hier ook geweest

met speciale dank aan Jakiro en Lisa, heb ik vandaag man op zijn vrije dag met dochter naar de buurgemeente gestuurd! Was geen enkel probleem en het ging supersoepel. Alleen heb ik niks gehoord over een ballon of sticker... pech voor dochter .

Tink

Tink

25-11-2009 om 00:48

Ballon

Wel verdraaid, ook hier geen ballonnen, stickers of andere beloningen. Tja
Helaas wel een klein meisje dat zich niet zo jofel voelt, ze was hangerig, heeft heel veel geslapen vandaag en voelt warm aan. Hopelijk is het morgen weer over.
Zelf had ik een paar dagen een flink zere arm en was ik de dag na de prik moe en lamlendig. Ben benieuwd hoe het na de 2e vaccinatie zal zijn.

Ballon en sinterklaas

alleen was de sinterklaas niet de echte volgens dochter dus beende ze na de prik direct naar de ballonnen.

En we hebben alle 3 een stijve pijnlijke bovenarm, vervelend dat we nog een keer moeten, vriend kan sowieso niet die zit dan in het buitenland.

Biene M.

Biene M.

25-11-2009 om 10:01

Ook geweest

Gisteren zijn wij ook in de RAI geweest. Wat een indrukwekkende organisatie, ongelooflijk! Stuk beter geregeld dan bij de hpv-vaccinatie gelukkig. Wel wat wachttijd, maar we werden vermaakt en ze laten je steeds weer een stukje verder lopen waardoor het voor je gevoel best snel gaat. We konden trouwens ook gratis parkeren in de RAI (ruimte zat, alleen file voor de lift met al die kinderwagens). 25 minuten nadat we de garage in gereden waren, reden we weer naar buiten. Zoon met een vlaggetje in de hand (hij heeft trouwens geen kik gegeven).

Wat de bijwerkingen betreft: hij was gisteren en eergisteren al niet helemaal lekker en ik zie geen verslechtering. Ik mag alleen de pleister niet van de prikplek halen, dus ik denk dat het daar toch nog wel gevoelig is.

Overigens zijn volgens de leidsters alle kinderen in de babygroepen op ons kdv gevaccineerd. Daarmee is de vaccinatiegraad er een stuk hoger dan gemiddeld in Amsterdam. Gelukkig, je zult er je jonge baby maar hebben.

Geolied

ging het hier (midden van het land). Langzaam rijden naar de parkeerplaatsen van de sporthal, maar eenmaal ter plekke in 1 x door naar de priktafels. De prik zelf maakte op zoon (16 maanden) geen indruk. Eén huiltje dat was het en terug in de auto had hij alweer het hoogste woord.

Er is een zo'n nationale hype ontstaan rondom die hele griepprik, dat het eigenlijk bijna een beetje een anti-climax was, ha ha.

Chris

Lynna

Lynna

25-11-2009 om 20:56

Niet zo'n klein beetje moe!

Ik heb vorige week dinsdag de prik gehad en ben woensdag en donderdag werkelijk uitgeput geweest. Heb van ellende vrijdag vrij genomen, maar toen had ik opeens weer een stuk meer energie. Ook een pijnlijke arm. 8 December mag ik weer, ben benieuwd hoe het dan gaat.

Biene

Inderdaad, die lift! Op de heenweg ging vader met dochter in de lift en ik met zoon de trap maar op. Alleen raakten we elkaar toen kwijt, omdat ik een verdieping eerder stopte dan hij

Op de terugweg heeft hij de wagen de trap maar afgetild. Achteraf ging het zo gesmeerd dat ik(of hij) dochter nog wel op de arm had kunnen houden, maar ik had rekening gehouden met een forse wachttijd.

Groeten,

Temet

Hier

Hier ging het gisteren ook goed georganiseerd Sporthal in Beverwijk). Een aparte ingang en uitgang, één kind voor ons in de rij ('gewoon véél priktafels), wel even een vechtend, sterk mannetje op mijn schoot die duidelijk géén behoefte had aan een prik, maar daarna een ballon, een sinterklaas waar hij niet heen durfde (je kon gratis op de foto met sint), en toen were naar huis.
Ging eigenlijk gesmeerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.