Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

09-10-2011 om 21:42

Wat heb ik ...?

ik heb koorts, zeer heftige spierpijn overal, diarrhee, ben niet misselijk, niet verkouden maar kan amper op mijn benen staan. Het is geen voedselvergiftiging aangezien ik het hele weekend hetzelfde gegeten heb als een grote groep mensen. Vreemd gevoel. Toen het begon vanmiddag werd ik opeens enorm rillerig en koud met zweetaanvallen. Zo iets nog nooit meegemaakt eigenlijk. Kan een mens zo iets door stress krijgen?

Sinilind

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Griep sini

en lijkt veel op de infectie die hier al weken heerst...
Beterschap!

oregano

oregano

09-10-2011 om 22:01

Denk ook griep

Ik heb in mijn leven nog maar 2x griep gehad en dit was netzo als jij beschrijft.
Dus uitzieken, lekker te berre, boekje erbij en jezelf dit toestaan en de tijd even geven.
Beterschap!
groet, oregano

Voor het geval je meer bevestiging/herkenning nodig hebt: dit klinkt als onvervalste griep.
Beterschap!

Puck

Puck

10-10-2011 om 09:47

Beterschap

En ik zing in het koor mee: ik denk ook dat je een echte griep te pakken hebt. Gewoon een kwestie van uitzieken. Beterschap.

Puck

Puck

11-10-2011 om 08:42

Dat is fijn

Heerlijk toch dat je je al weer zo snel een stuk beter voelt. Kennelijk had je lijf even een kleine rustpauze nodig.

Fianna

Fianna

11-10-2011 om 20:33

Vakantie?

Nou, wrs gewoon de naweeen van echte griep die je hebt gehad. Kan nog wel even duren, da's normaal bij griep. Sterkte!

Fianna

Fianna

13-10-2011 om 10:47

Sini

Het hele huis hier, en veel mensen die ik ken zijn de laatste weken af en aan ziek. Het heerst gewoon! Of we zijn allemaal aan vakantie toe...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.