Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tango

Tango

05-06-2011 om 21:43

Wat kan dit zijn geweest? dochter pijn aan oog

Tangodochter van 10 riep me net heel angstig vanuit bed, er was iets met haar oog. Toen ik ging kijken kon ze het ook niet open doen. Omdat ik het niet goed kon zien in haar kamer, nam ik haar mee naar de badkamer, waar meer licht is. Het oog zag eruit alsof het ooglid dubbel zat. Ze zei zelf dat het gedraaid was en dat er haartjes in haar oog zaten. Toen ik Tangoman er (enigszins in paniek) bij riep en hij boven kwam, was het oog ineens weer goed. Wel nog wat rood, maar veel minder pijnlijk. Ik begrijp niet wat er precies is gebeurd. Tangodochter zei dat het was gekomen doordat ze in het oog wreef, maar het was echt heel vreemd. Ik heb haar weer naar bed gedaan met een nat washandje bij de hand waarmee ze het een beetje kan deppen. Wie heeft zoiets weleens aan de hand gehad en wat was het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat kan

Ik denk ook dat het ooglid dubbelgeklapt was, binnenstebuiten naar buiten toe of andersom.
Bij mijn man in de familie heeft iedereen oogleden die vrij gemakkelijk (dus ook pijnloos) dubbel kunnen. Beide kanten op. Enkelen vinden het leuk om daar kleine kinderen mee op de kast je jagen (ziet er eng uit) onze dochters zagen dat en man zei dat hij dat ook kan, en w.s. zij ook? En ja hoor, dochters kunnen het ook.......Maar die doen het nooit voor de special effects. Soms zit het 's ochtends ook wel eens zo, maar ze kunnen het zo zelf weer goed doen. Het schijnt wel een beetje 'droog' aan te voelen erna .....Met een beetje geknipper is dat over.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.