Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

lilly

lilly

19-09-2010 om 21:50

Wat kan het zijn???? [bultjes/puistjes bij zoon (2) in zijn gezicht]

hallo allemaal....

mijn zoontje van 2jaar/3maanden...had 3 weken gelden..op eens allemaal bultjes/puistjes/op zijn gezicht...het waren geen waterpokken...en naar een paar dagen trok het weg.. in totaal een week voordat het echt helemaal weg was
maar sinds..2 dagen heeft hij weer van die bultjes...op gezicht..en in op zijn arm ..en de in hals..en worden er steeds meer..lijkt het wel..en zij echt geen muggen bulten!...hij heeft er zo te zien geen last van ...is ook niet ziek...nou wil ik tog de kinderarts bellen...dinsdag...
maar vroeg me af of jullie mischien weten wat dit kan zijn ...er is ook niks veranderd in zijn eet patroon...
..

alvast bedankt voor het meedenken!!!....

groetjes lilly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoiets

http://www.skinsight.com/child/urticariaHives.htm ?

Kan van een virusje komen.

Tip: maak er foto's van en neem ze mee naar de huis/kinderarts. Toch even bellen hoor, liefst morgen al.

Mariel

Puck

Puck

20-09-2010 om 08:59

Ik denk wat anders

Als hij er geen last van heeft dan verwacht ik niet dat het urticaria oftewel netelroos is. Dat jeukt namelijk in het algemeen.
En de meest voorkomende netelroos komt niet van een virus maar van een allergische reaktie. En dat hoeft dan niet eens uit het voedsel te komen. Vaak kom je er helemaal niet achter waardoor een netelroosuitbraak veroozaakt wordt.
Ik denk eerder aan 5e ziekte.
http://www.huidinfo.nl/vijfde%20ziekte.html
En als je kind er geen klachten van heeft dan zou ik niet maandag al bellen tenzij je je ernstige zorgen maakt.

vlinder72

vlinder72

20-09-2010 om 19:35

Of, waterwratjes?

Die komen ook opeens op. En ze kunnen zich razendsnel vermenigvuldigen. Maar waterwratten verdwijnen niet binnen een paar dagen. Helaas, die gaan na een jaar of zo pas weer weg.

Ik zou het toch maar even bij een huisarts navragen. Gewoon voor de zekerheid.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.