Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wat zou dit kunnen zijn: pijnlijke gewrichten en vocht vasthouden

Sinds 3 dagen heb ik in mijn hele lijf last van mijn gewrichten, vooral knieen en polsen/handen zijn pijnlijk, maar alles is gevoelig. En sinds vanochtend zijn mijn handen ook opgezwollen, niet dramatisch, maar wel zichtbaar. Geen koorts, ook niet gehad recent, geen ontstekingen voor zover ik weet. Hebben meer mensen dit? Toch een rondwarend griepje? Als het nog lang zo blijft ga ik uiteraard naar de huisarts, maar ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen .
Engeltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Huisarts

en als de huisarts ook aan een vorm van reuma denkt vragen of de huisarts zelf even contact opneemt met de reumapoli voor voorrang. Bij het AMC krijgen mensen met de eerste verschijnselen van reuma voorrang omdat je mogelijk veel problemen kunt voorkomen als je zaken tijdig de kop indrukt.

Fianna

Fianna

01-01-2012 om 13:38

Schildklier kan ook nog

Ik zou wrs even langs de huisarts gaan als het enkele dagen duurt. Kan ook een schildklier probleem zijn. Sterkte!

Fianna

Fianna

01-01-2012 om 13:40

Oja

dikke kans trouwens dat er niet meteen wat uitkomt of dat de huisarts het weet. Heb zelf al een jaar oa licht opgezette handen en pijnlijke gewrichten, en nog geen duidelijkheid.

Engeltje

Engeltje

01-01-2012 om 19:16 Topicstarter

Het is gelukkig alweer bijna weg

Alleen diepe kniebuigingen doen nog pijn, en mijn handen zijn nog een beetje gevoelig (doekje uitwringen, au!), maar verder geen klachten meer. Ook hou ik geen vocht meer vast, of in ieder geval veel minder. Geen idee wat het geweest is, maar ik ben in ieder geval blij dat het weg is, voelde me wel erg een oud wijf .
Mocht het terugkomen, dan meld ik me direct bij de huisarts, maar ik ga er maar van uit dat het een of ander griepje is geweest.
Engeltje

Mamvantwee

Mamvantwee

01-01-2012 om 20:02

'griepje' lijkt me niet

Eerder een reactie op voedingsmiddelen of een symptoom van iets anders. Ik zou het wel in de gaten houden. Maar mooi dat het nu wegtrekt.

Groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

02-01-2012 om 16:44

Ik ben dan ook geen medisch expert

Groet, Mamvantwee

Fianna

Fianna

03-01-2012 om 14:08

En opgezette handen?

kan inderdaad voor pijnlijke gewrichten zorgen. Opgezette handen ook?

Anne ter Wee

Anne ter Wee

08-01-2012 om 22:55

Overgang...

Denk ook aan de overgang...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.