Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

elena

elena

14-08-2010 om 22:55

Water i.p.v. bloed bij menstruatie

Ik heb de laatste maanden naast bloedverliees ook altijd een paar dagen waterverlies tijdens de menstruatie. Voor de duideliikheid: via de vagina. Dus: doorweekte witte tampons of doorweekt maandverband met nauwelijks bloedsporen. Ik ga deze maand maar eens naar de dokter, maar wil hier graag de vraag stellen of meer mensen dit hebben.
Wieowie kent dit?
Ter info: ik ben 45. Overgang?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

15-08-2010 om 16:49

Huh

nee, nooit gehad. Wel eens als mijn tampon niet goed had gezeten in het zwembad of bad...

Tirza G.

Tirza G.

15-08-2010 om 17:30

Urine?

Zou het niet gewoon urine kunnen zijn?

Tirza

Of van zwemmen

of douchen?

Minet

Minet

15-08-2010 om 17:53

Orgasme?

Kan het zijn dat je door het dragen van een tampon/maandverband onbedoeld een orgasme krijgt?

koentje

koentje

16-08-2010 om 09:38

Minet!

Leg uit...

Minet

Minet

17-08-2010 om 13:10

Inderdaad lidwientje

Ik kan me het bij het dragen van een tampon goed voorstellen, bij het dragen van maandverband een heel stuk minder.

Hoe ruikt het

kan het geen afscheiding zijn en dus iets van een bacterie of infectie ?

elleke

elleke

18-08-2010 om 08:45

Herkenning

Dit verschijnsel heb ik het laatste jaar ook. Ik ben 42 en gebruik maandverband. Hmm, ik dacht dat het bij de leeftijd kon horen, misschien toch iets om maar eens mee naar de huisarts te gaan.

koentje

koentje

19-08-2010 om 11:31

Ja maar minet

klaarkomen van maandverband of tampons?
Tjieeee ik wilde dat het bij mij zo makkelijk ging...
Mijn partner of ik zelf moet daar nog wel iets meer voor uit de kast halen.

Minet

Minet

19-08-2010 om 14:23

Koentje

hoe ouder hoe makkelijker, althans...hier

Snelle eisprong

Sinds een tijdje gaat bij mij de menstruatie naadloos over in de draderige, kleurloze afscheiding die bij mijn eisprong hoort. De tijd tussen mijn menstruaties is ook korter dan vroeger. Volgens mijn huisarts kan dit het begin van de overgang zijn, maar kan het nog wel 15 jaar duren voor ik dan ook van eisprong en menstruatie af ben
Vroegâh had ik van beide minder last. We moeten er maar even doorheen!

Bastet

Bastet

19-08-2010 om 19:01

Stoepkrijt

Oh ok,dat kan dus het begin zijn?Goed om te weten,ik vindt het wel stomvervelend,elke 21 dagen ongesteld...
Bastet

Rembrand

Rembrand

19-08-2010 om 19:46

Bij mij anders.

Bij mij gaat er juist steeds meer tijd tussen de menstruaties zitten. ( eerst 24 dagen en nu gemiddeld 28 dagen ).
M.

Bastet

Ja, stomvervelend, ik rekende altijd 28 dagen en nu is het 24 of soms zelfs minder. En heftiger dan vroeger ook nog. Wat mij betreft mag het over zijn, maar mijn huisarts vindt het reuze natuurlijk (is het natuurlijk ook wel).

Bastet

Bastet

21-08-2010 om 15:29

Stoepkrijt

Ja,reuze natuurlijk,maar wel irritant,ik had ook vrwacht dat de tussenpozen zoetjesaan langer zouden zijn....Maar ja,vooruit maar weer.
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.