Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Waterflosser

Ik wil een waterflosser aanschaffen.
Mijn kiezen staan zo dicht op elkaar dat ik er met een tandenstoker niet tussenkom, en met flosdraad regelmatig nét even te veel kracht moet zetten, en dan in mijn tandvlees snijd....
En daar wordt mijn tandvlees ook niet veel beter van. Toch maar iets anders dus.

Wie heeft er een, en kan me vertellen waarom die wel of niet bevalt?

heb er een

van Oral B. Als het tandvlees nog goed is, kun je hem zonder problemen gebruiken. Ik vind het erg fijn en zeker de eerste keren zul je schrikken wat je tussen je tanden en kiezen uitkrijgt .. Als je tandvlees al wat aan het terugwijken is, dan voorzichtig met het spuiten, met wat pech zou je dan het vuil (etensresten dus) juist in de pockets spuiten, hetgeen niet de bedoeling is

Sas

Sas

15-06-2019 om 17:26

Bevalt hier goed

Ik heb die van Sonicare. De tandenborstel heb ik daar ook van, scheelt weer een oplader.
Of bedoel je een waterflosser die met een groot reservoir werkt?
De mijne flosst met lucht en water en heeft een klein reservoir in de borstel.

Ik vind het prettig om te gebruiken. En daardoor doe ik het vaker dan met de hand flossen. Maar ik heb wel gemerkt dat met het apparaat niet alles tussen tussen kies en tandvlees eruit gaat. De draad komt volgens mij dieper langs de kies naar beneden. Daarom gebruik ik nu beiden. Elke dag het apparaat en af en toe het flossen met de hand. Als ik dan merk dat ergens een vies plekje zit, floss ik wat vaker tot het echt weg is.

Ragertjes

Ik gebruik liever dunne ragertjes, die komen op plekken waar de tandenstoker niet past.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.