Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

dani

dani

13-05-2009 om 18:19

Waterwratjes

Wie weet wat te doen tegen waterwratjes? Bij dochter waren ze zo weg, maar bij mijn zoon worden het er alleen maar meer, ze zitten over zijn hele lijf heen en gaan af en toe open. Niet fijn dus.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

13-05-2009 om 20:04

Archief

Zoek eens in het archief bij de rubriek gezondheid. Er is nog niet zo heel lang geleden nog een hele draad over geweest!~
Succes! Jesse

Annet

Annet

13-05-2009 om 20:30

Betadine

Ik heb die vraag ook uitgezocht op het forum. Naar aanleiding van de antwoorden ben ik betadine gaan proberen. 2x per dag de waterwratjes aanstippen.
Vanaf dat ik er mee begon, zijn er geen nieuwe wratjes meer bijgekomen. De oude zijn langzamerhand weggetrokken. Ik geloof niet dat dit sneller ging dan zonder betadine. De betadine heeft vooral voorkomen dat er meer wratjes kwamen.
Het verhaal is dat de verspreiding ook van binnenuit gebeurt. Maar bij mijn kind (en bij veel anderen) heeft de betadine in ieder geval geregeld dat de besmetting niet buitenom ging.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

13-05-2009 om 20:54

Inderdaad

Inderdaad, het komt van binnenuit. Maar gelukkig hebben veel kinderen voldoende baat bij betadine. Anderen hebben het vooral veel tijd en geduld nodig (bij mijn oudste zoon heeft het ruim twee jaar gekost - en hij heeft nu héél veel littekens)

Vraagje aan ijsvogeltje over littekens

Ik heb ook het archief doorpluist vanwege waterwratjes en las dat als je ze vanzelf weg laat gaan, er geen littekens zouden ontstaan...zijn bij jouw kindje de waterwratjes sinds kort weg of al langer...bij mijn kinderen zag ik wel dat littekens van waterpokken ruim een jaar nodig hadden om weg te trekken...ik ben benieuwd of dat bij waterwratjes ook zo werkt...

Groet,
Mamsofie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.