Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Weer wat nieuws: hoge bloeddruk

Pfff, na ellende met allergische schock, mexicaanse griep en kaakontsteking, heb ik nu weer te kampen met hoge bloeddruk. Ik heb altijd een extreem lage bloeddruk gehad (soms 55 over 75). De laatste tijd had ik een rare soort hoofdpijn die niet wegging. Mijn vriend heeft gister mijn bloeddruk gemeten en die was 120 over 200 (!). Ik kon meteen terecht bij de huisarts, ook al was het na 19 uur. Ook daar was het zo hoog. Er is meteen een hartfilmpje gemaakt en bloed afgenomen. Ik heb medicijnen meegekregen en moet vandaag om 17 uur terug.

Ik ben bijna 2 maanden geleden gestopt met roken, sport regelmatig en eet gezond. Af en toe een glaasje rode wijn. Heb geen overgewicht. Mijn broer en mijn moeder slikken ook medicijnen tegen hoge bloeddruk, en ik heb gezien hoe lang ze hebben moeten zoeken naar het juiste middel wat goed werkte. Ik heb helemaal geen zin meer in gesukkel .

Sorry, moest even mijn ei kwijt.

Fély

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jakkes

Jakkes Fély, het zit je inderdaad niet mee. Dit lijkt me een voorbeeld van de overwinning van de genen boven de levensstijl. Goed dat je al gestopt was met roken (anders had je nu de stress van de diagnose en alles gehad plus daarbovenop dat je dan natuurlijk ook moet stoppen - kijk, dat laatste heb je al gedaan, dat scheelt alweer).

Sterkte ermee

Temet

Asa Torell

Asa Torell

19-04-2011 om 20:31

Verdorie fely

Wat lijkt me dat schrikken! (alweer). Ik hoop dat ze het gauw onder controle krijgen en je dan eens een héél lange tijd verschoond mag blijven van verdere gezondheidsperikelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.