Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Leandra

Leandra

02-06-2011 om 23:11

Weer ziek week na abkuur

Hoi!

Mijn zoontje 5,5 is vorige week gestopt met zijn Ab kuur. Hij heeft de kuur van een week gewoon afgemaakt.Hij kreeg de Ab voor ontstoken amandelen en ontstoken lymfklieren. Hij had 5 dagen koorts en het lichaam kon het zelf niet aan, vandaar de AB. Alleen nu heeft hij sinds gisteravond weer koorts. Hij klaagt over keelpijn, buikpijn, hoofdpijn en zere enekls. Hij kan moeilijk lopen en heeft bijna de hele dag plat gelegen. Weinig gegeten, maar wel goed gedronken. Vanavond had hij 39,5 koorts. Is het normaal dat een kind na een AB kuur zo snel weer ziek wordt? Moet ik het aankijken of toch morgen de ha bellen omdat het bijna weekend is? Ik vraag me trouwens af of de praktijk morgen open is trowuens. Mijn zoontje zijn nek is trouwens niet weer opgezwollen zoals de voirge keer, maar dat had hij toen ook pas vanaf dag 3.

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Terug naar de huisarts

Het lijkt erop dat de AB kuur niet aangeslagen is, of wel de verkeerde antibiotica ?

Leandra

Leandra

05-06-2011 om 17:25

Update

Nou, vrijdagochtend had hij nog 38 c en nauwelijks klachten en zijn we een dagje naar een recreactieplas gegaan. 's Middags wilde hij daar weer liggen, maar was verder vrolijk. Zaterdag ook vrolijk, maar eetlust nog niet optimaal. Vanmiddag echter klaagde hij over moeheid en ging binnen op een stoel liggen slapen. Ik heb hem op de bank gelegd (13.30 uur) en hij ligt nu nog te slapen... Lijk me toch niet normaal ???? Ik weet niet of hij koorts heeft en hij klaagde niet over pijn. Moet ik dit gewoon nog aanzien aangezien hij niet heel ernstige klachten teruggekregen heeft waar ik eerst bang voor was of toch naar de huisarts? Maar wat kan het dan zijn?

Groetjes Leandra

Leandra

Leandra

05-06-2011 om 19:05

Temperatuur

Zijn temperatuur is 36,4C. Hij is een bijna een uur wakker geweest, wilde niet eten/drinken, heeft gedoucht en ligt nu weer op bed. Hij klaagt over buikpijn, keelpijn en zere enkels. Was wel aardig vrolijk tussendoor. maar dat is ie altijd en als hij ziek is altijd een slechte graadmeter. heb hem daardoor al meerdere malen ziek naar school gestuurd .

Groetjes Leandra

Leandra

Leandra

06-06-2011 om 19:24

Hij heeft 's avonds nog wat gedronken en fruit gegeten. Vandaag leek alles weer goed en is hij gewoon naarschool geweest. Hopelijk blijft het zo.
bedankt voor alle reacties!

groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.