Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Weglaseren tattoo pijnlijk? ervaringen?

Jááren geleden een tatoeage laten zetten, waar ik nu spijt van heb (laten zetten toen ik in ondertrouw ging, maar onderhand gescheiden).
Ik zou de tattoo daarom graag willen laten verwijderen. Iemand dat weleens laten doen? Is het pijnlijk? Dingen waar ik rekening mee moet houden, etc??
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

12-08-2009 om 20:55

Waar?

Waar zit de tatoeage? Daar zit wel verschil in Ik heb ooit een stukje litteken laten laseren en ik zeg: noooooit meer. Maar ja, dat is geen tattoo

Tirza

sonj@

sonj@

12-08-2009 om 21:59 Topicstarter

Op m'n enkel...

zit de tattoo. Een klein vlindertje van zo'n 5 cm.

Prulletje

Prulletje

12-08-2009 om 22:12

O.t.

Ik zag vandaag iemand in de trein met "Mama" op zijn hand getatoeerd!
Overigens vind ik vlinder, vijf centimeter en enkel heel mooi klinken. Maar ik begrijp de reden dat je hem kwijt wilt natuurlijk wel.

Prulletje (die dol is op henna tatoes en neppers

buzz

buzz

17-08-2009 om 07:42

heb de ervaring (niet bij me zelf maar bij een vriendin) dat je het toch blijft zien zij zit nu met een witter bobbelig stuk waar eerst de tatoe zat.)(is wel lang geleden ik weet niet hoe de technieken zijn veranderd)
Daardoor heeft een andere vriendin van me haar tatoe niet laten verwijderen maar er iets overheen/bij laten zetten zodat het haar eigen tatoe werd en er niet meer aan dat moment herinnerde

Prulletje

Prulletje

17-08-2009 om 08:59

Ja!

Buzz heeft gelijk. Daar had ik niet aan gedacht. Ik heb een aantal keer veranderde of verbeterde tattoes gezien. Dat is inderdaad misschien een beter en leuker idee. Aan de andere kant, met laser zou het ook goed moeten kunnen, toch?

Prulletje

sonj@

sonj@

17-08-2009 om 20:22 Topicstarter

Hmmmm

Een collega van me vertelde ook al dat de resultaten met laseren niet mooi zijn. Het schijnt ook ontzettend pijnlijk te zijn.
Er iets anders overheen tatoeëren is ook wel een leuk idee. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het wel ontzettend pijnlijk vond zo'n tatoeage, dus zie er dan tegenop het nog eens te laten doen. Misschien vantevoren insmeren met verdovende zalf :-p
groetjes, Sonja

Prulletje

Prulletje

18-08-2009 om 00:19

Pijnlijk

Tsja, laseren is pijnlijk. Tatoeren ook. Maar laten zitten is ook pijnlijk, zij het op een andere manier. Je zult moeten kiezen meid!

Prulletje

buzz

buzz

19-08-2009 om 20:05

Tja

pijn doet het wel, lazeren nog pijner. (heb ik me laten vertellen)
Mijn man heeft zijn hele rug vol staan, met een japanse karper en een draak.
Zijn tatoeerder Hu hoe schrijf je dat???? Zij altijd, een grote tatoo, of een op een gevoelige plaats, laat je niet alleen zetten maar die moet je verdienen.
je zou eens kunnen kijken op internet of je iets kan vinden over beste resultaten en dan je keus maken, misschien word de tatoo die je hebt met een paar aanpassingen wel helemaal van je zelf, of misschien zijn er al weer nieuwe technieken met lazeren.
Ik zou zelf liever met een slechte herinnering zitten, als met een slechte herinnering in mijn geheugen en een lelijke plek op mijn lichaam. Maar ik zou denk ik toch in iets er overheen of er bij kiezen. (ga wel naar een goede tatoo schop want dsat is niet gemakkelijk om iets moois van te maken.
Onder de tatoo van mijn man zit op een stuk ook wat anders, je ziet er werkelijk niets meer van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.