Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

karin

karin

24-05-2009 om 21:23

Welke factor zonnebrand?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zonne allergie-vit d

Misschien voor meer mensen een idee: laat je vit. D spiegel eens prikken!

Ikzelf heb dat nog niet gedaan, maar slik wel ong. een half jaar vitD omdat bij MS vaak de vit.D spiegel te laag is.

Dit jaar heb ik voor het eerst GEEN zonne allergie gehad.

Of het wetenschappelijk bewezen is weet ik niet, al vind ik er wel enige logica in zitten, maar voor de google liefhebbers misschien een uitdaging

Groetjes, Mien

Elisa

Helaas heb ik het gierend druk en weinig tijd om te googlen. Bij KWF Kankerbestrijding vind ik de informatie niet en jouw link meldt: "The page you are trying to view is available only to registered members". Van de dermatologen die wij gesproken hebben, heb ik deze informatie nog niet gehoord.
Als jij een hele studie hebt gemaakt van dit onderwerp, zou ik dus graag links van je krijgen, omdat ook wij nadrukkelijk moeten oppassen met teveel zonlicht.

ishtar

ishtar

27-05-2009 om 10:59

Mien

ik slik geen vitamine d, heb ws ook niet echt een allergie, meer een behoorlijke! overgevoeligheid, maar ook dit jaar voor het eerst geen last. Heel vreemd! En niet eens veel gesmeerd, en wel in de zon gezeten. (waar ik anders de boel met smeren voorkom, en als ik dan een keer niet smeer onder de dikke rode jeukende bulten zit)
Nou zijn wij verhuisd, en daar weet ik het aan.

Elisa

Dank je wel voor deze rij links. Ik ga me er in de komende tijd zeker op storten, tussen alle andere bedrijven door.

Overigens

Ik heb de link van de KWF-kankerbestrijding even gelezen, maar daar staat niet echt iets nieuws in. Gelukkig maar, ik meende al dat ik bij hen iets gemist had De rest ga ik in de komende tijd doorwroeten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.