Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lola75

Lola75

18-02-2009 om 22:17

Welke workout (voor thuis)?

Ik kom niet aan sporten toe, vanwege werk en drukte met de kinderen. Ik mis de beweging en wil daarom een workout gaan doen thuis.
De DVD van Zumba heb ik geleend van een vriendin, maar dit is niet aan mij besteed, te veel ingewikkelde danspasjes.
Heeft iemand aanraders voor mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

19-02-2009 om 10:26

Nederland in beweging?

Hallo
Je kunt natuurlijk ook 's morgens om 9.00? de tv op Ned 1 zetten en meedoen met "Nederland in beweging".
succes

Duur maar

een WII fit helpt mij echt goed bij hetzelfde probleem. ik werk 32 uur per week, 2 kinderen met afspraakjes, feestjes en clubjes, ben blij dat ik 's avonds even rustig zit en nergens meer naar toe hoef.

nu met de WII fit ga ik elke dag een half uurtje 'sporten' voor de tv. het is niet heftig intensief sporten maar ik ben toch ff lekker bezig.

Gruffalo

Pilates

ik heb er ooit een dvd van gekocht maar nog nooit open gemaakt Ik ben van plan het straks na de bevalling te combineren met een pittig fitness schema.

Holiday

Holiday

21-02-2009 om 15:38

Gruffalo

Welke sporten doe jij op de Wii-fit? Wij hebben ook net zo'n ding aangeschaft. Heb mijn poppetje aangemaakt dus ik kan beginnen! Heb je tips?

Gr holiday

Wii

hoi

ik probeer elke dag een ritme te krijgen dat zo gauw de kinderen naar bed gaan, ik 1/2 uurtje ga WII-en. anders blijft het er ook zo snel bij.

ik begin met de spieroefeningen. De Jacknife (oid) 20 stuks dagelijks in de hoop dat er een wasbordje tevoorschijn komt als ik nog een paar kilo er af lijn. Daarna nog een paar andere spiefoefeningen. Vervolgens ga ik een beetje conditie dingen doen: met name boksen, soms eens wat steps, rennen of hoelahoepen. Daarna vaak nog een of twee balansspelletjes. Ik ben niet zo van de joga-oefeningen, vindt het niet zo super maar misschien moet ik het eens vaker proberen.
Ik eindig meestal met een potje tennis van de Wii-sport (de standaard cd bij de wii).

hoe meer je doet bij WII-fit hoe meer spelletjes en oefeningen er te voorschijn komen.

De intensiviteit stelt niet belachelijk veel voor maar in totaal na een half uurtje ben je toch leuk bezig geweest.

Succes!
Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.