Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wie heeft er voor mij een pilletje geduld

Pff, ik word zo simpel van mezelf. Even kort: zit sinds eind augustus overspannnen thuis. Heb hulp van psycholoog en fysiotherapeut. Had eind oktober eindelijk het idee dat het de goede kant uitging. Nou dat vond bedrijfsarts ook, dus ik moest weer aan het werk. 7 uur per week over 3 dagen.
Nu gaat het na 2 weken werken alleen niet goed. Ik slaap weer slecht, spierpijn en onrustig. Ik baal ontzettend. Ik schijn geduld te moeten hebben, wnat het kan wel een jaar duren voor ik me weer "normaal" voel.

Maar ik twijfel. Was het wel goed om te gaan werken? Of moet ik toch maar een pilletjes geduld gaan vragen (die niet bestaat natuurlijk, maar ik ben zelf ook niet bepaald geduldig). Oh ik word er zo simpel van.

Juulia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

15-11-2011 om 11:24

Wat ik zou doen

Is het nu aankaarten aan je leidinggevende en bedrijfsarts. Sinds je weer werkt gaat het veel slechter met je. Om uit te sluiten dat je gewoon weer moet wennen, probeer je het nog een paar weken. Maar als het dan echt niet lukt, komt het in elk geval niet over alsof je het niet geprobeerd hebt!

Eens praten met de psych?

Dit lijkt me nou iets om eens met je psycholoog te bespreken. Die kan hopelijk in een gesprek met jou een beetje inschatten of dit aanloopproblemen zijn waar je doorheen moet(dat het weer wennen is na een afwezigheid van een paar maanden is niet vreemd), of dat dit werk je herstel zit tegen te werken, in welk geval hij/zij misschien eens met de bedrijfsarts moet gaan praten.

Sterkte ermee

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.