Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

wensje

wensje

19-12-2009 om 11:14

Wie wil helpen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

460

zie titel

wensje

wensje

23-12-2009 om 10:22

Even zoeken

De wens stond inderdaad niet meer op de 1e pagina, maar als je bij zoeken naar een wens de namen invult komt ie te voorschijn!
De 18e zijn er 2 wensen vervuld, helaas niet de zijne, dus maar weer 2 weken doorstemmen!
Iedereen tot nu toe alvast ontzettend bedankt en hopelijk wordt volgende keer zijn wens vervuld.

Naar

Neuroblastoom is een hele nare ziekte. Sterkte voor wensje en de mensen waar het speelt. Kijk eens op villajoep.nl voor meer informatie.

Wensje, is het niet zinvoller om contact op te nemen met doe een wens, en met villa pardoes (efteling). Ja, dat laatste is voor terminaal zieke kinderen. Een familielidje van mij heeft er een leuke week doorgebracht, echt heel fantastische herinneringen voor de rest van het gezin. Via het ziekenhuis waar het kindje behandeld wordt is ook veel info te krijgen over een paar dagen ertussenuit etc, als je kind zo ziek is zijn er best wat mogelijkheden voor korte vakanties (en die heb je nodig).

Tot slot, wisten jullie dat er van KiKa GEEN geld gaat naar het onderzoek naar neuroblastoomkanker? Die doelgroep is te klein, KiKa onderzoekt alleen de vaker voorkomende ziekten op dit gebied.

Arike

amk

amk

23-12-2009 om 23:12

Wensje

hoe lang gaat deze actie lopen?
Ik heb namelijk wel connecties bij de stoomtram. Misschien dat dat sneller gaat.

Biene M.

Biene M.

24-12-2009 om 07:51

488

488 stemmen nu, ik hoop dat AMK's connecties iets kunnen betekenen voor Jonah!

amk

amk

24-12-2009 om 10:59

Pelle

dat was ook het idee, om dan buiten het forum om te proberen het te regelen.

Ik had ook het idee dat het niet om het meeste aantal stemmen gaat.

wensje

wensje

24-12-2009 om 19:59

Amk

wil je me even mailen? Graag hoor ik van je wat je zou kunnen/willen regelen ! sonjalex apestaartje quicknet punt nederland : je snapt 'm wel waarschijnlijk !
groetjes, Sonja

wensje

wensje

24-12-2009 om 20:01

Denk ook ...

dat het inderdaad niet om de meeste stemmen gaat. De wens van de dierentuin die een paar dagen geleden is vervuld, had helemaal niet zoveel stemmen. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het dat gezin van harte, maar dan gaat het inderdaad niet om de meeste stemmen.
groetjes, Sonja

wensje

wensje

29-12-2009 om 19:09

Amk en/of purk?

zouden jullie me willen mailen om te kijken of jullie wat kunnen betekeken. Ik heb weinig hoop op VGZ.
sonjalex apestaartje quicknet punt nl
groetjes, Sonja

wensje

wensje

29-12-2009 om 19:14

Up-date

Ik kan de wens van Marion aan Jonah niet meer vinden. Wel heeft ene Peter van Bommel een wens voor Jonah geplaatst.
Met Jonah gaat het helaas niet goed. Hij moest 2e kerstdag met spoed opgenomen worden in Hoorn ivm uitdroging en hoge koorts. Vanmorgen is hij daarvandaan met spoed over gebracht naar het AMC.
Kom op jochie, zet 'm op. Blijf zo vechten zoals je al die maanden al doet !

amk

amk

29-12-2009 om 19:20

Mail

ik heb je net een berichtje gestuurd.

Misschien is de wens verwijdert omdat hij te veel stemmen trekt, dat is dan buiten de spelregels en dan wordt hij verwijdert. Is wel vaker gebeurt naar aanleiding van het stemgedrag van het OO-legioen.

amk

amk

29-12-2009 om 19:24

Hij staat er nog

als je zoekt op jonah dan komen beide wensen naar voren. Hij heeft nu in de oorspronkelijke wens 661 stemmen.

Mail

you've got mail wensje

groetjes van Purk

wensje / sonj@

wensje / sonj@

29-12-2009 om 22:31

Amk en purk

jullie hebben mail terug !

Jacoline29

Jacoline29

30-12-2009 om 07:59

667

staat hij op.

Biene M.

Biene M.

03-01-2010 om 20:02

Hoe is het nu met jonah?

Hoe gaat het nu met Jonah, ligt hij nog in het AMC? Is er nog een kans dat zijn wens vervuld kan worden?

wensje/sonj@

wensje/sonj@

04-01-2010 om 09:19

Gaat weer iets beter

Jonah ligt nog wel in het AMC. Het is een paar dagen heel slecht gegaan, maar sinds gisteren gaat het weer iets beter.
De wens via VGZ is (nog) niet vervuld. Amk en Purk hebben mij gemaild en gaan proberen of het zij iets voor elkaar kunnrn krijgen. Verder heb ik op "Spoorwens" en bij de NS de vraag neergelegd op aanraden van Purk.
Vorige week waren we met ons gezin bij het Spoorwegmuseum. Daar stond ook een wensboom, waar ik de wens in heb gehangen.
Afwachten dus, maar zodra ik iets (meer) weet, laat ik het jullie horen.
groetjes, Sonja

Biene M.

Biene M.

04-01-2010 om 21:10

Sonja

Dank je wel voor de update, fijn dat het weer wat beter gaat! Lief van je dat je zo je best doet om Jonah's wens in vervulling te laten gaan.

Groetjes, Biene

wensje/sonj@

wensje/sonj@

07-01-2010 om 21:12

Jonah wordt machinist!

Ik lees net het volgende stukje op de blog die zijn moeder over/voor Jonah bijhoudt:
"Wat mij verder van de week erg blij maakte is het bericht dat Jonah zijn wens in vervulling gaat! Hij mag als hij weer wat beter is na 27 maart als de stoomtrein weer gaat rijden als machinist een ritje meerijden. En dit is niet te danken aan de VGZ. (Iedereen wel heel erg bedankt voor het stemmen) Maar aan de vrouw van mijn broer. Zij heeft zijn wens rechtstreeks geregeld bij de stoomtrein."
groetjes, Sonja

Carmen

Carmen

07-01-2010 om 22:40

Geweldig!

Ontzettend fijn!

Carmen.

Bastet

Bastet

08-01-2010 om 07:15

Ach

Ik ben heel blij voor Jonah,wat leuk!
Bastet

Blije dingen

om naar uit te kijken! Fijn voor jullie allemaal, en natuurlijk vooral voor Jonah!

Wat een heerlijk gevoel moet het zijn om, in je machteloosheid, toch iets te kunnen betekenen voor Jonah en zijn familie!

Biene M.

Biene M.

09-01-2010 om 09:55

Fijn

Wat fijn dat dit gewoon te regelen was voor Jonah. Ik hoop dat hij de dag van zijn leven zal hebben als machinist.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.