Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

JudyVW

JudyVW

02-03-2016 om 08:08

Wietolie gebruiken tegen pijn en jeuk bij Psoriasis

Dag Ik ben Judy.

Ik heb last van psoriasis en heb veel jeuk en pijnlijke plekken.
Ik heb pas geleden gekozen voor een drastische stap. Ik heb wietolie gebruikt tegen de pijn en jeuk. Ik gebruik dat wanneer het het ergst is en het helpt fantastisch. Ik ben zomaar een dag van de pijn en jeuk af.
Ik neem 1 druppeltje en dat werkt heel goed.

Ik kocht het bij de (verwijderd door forumbeheer)., je kunt daar wietolie gewoon online kopen.
Zij zijn volgens mij de enige die echte THC wietolie online verkopen, ik kon in ieder geval geen andere leveranciers vinden.

(verwijderd door forumbeheer).

Mijn vraag is, ik had BCD olie geprobeerd tegen mijn psoriasis (BCD is een werkbare stof anders dan THC, een soort wietolie op homepatische basis volgens mij, maar het is eigenlijk een hele zwakke wietolie) en dat hielp niet. Nu kocht ik die THC wietolie bij de (verwijderd door forumbeheer).en dat hielp wel heel goed. Nu hoor ik dat ik misschien eens een beetje BCD olie erbij zou kunnen doen voor een nog beter resultaat. Omdat BCD en THC elkaar verbeteren of versterken.

Wie heeft hier ervaring mee?

Overigens, ik kan THC wietolie aanbevelen voor iedereen met psoriasis.

Miep

Miep

18-03-2016 om 12:38

Stichting mediwiet

Zelf heb ik er geen ervaring mee. Mogelijk moet je zelf experimenteren met de verhoudingen.cbd olie is goedkoper dus als je dat aandeel kan vergroten scheelt het ook in de portemonnee.
Bij stichting mediwiet is ook veel kennis beschikbaar over het gebruik van wietolie bij verschillende ziekten. Fijn om te horen dat het zo goed werkt!

voedingsstoffen

Bij psoriasis kan je ook denken aan stoffen als magnesium en vitamine D. Wietolie kan misschien helpen maar kan ook weer een tekort aan magnesium geven.
Qua wietolie heb ik weleens cbd-olie gebruikt om te ontspannen maar zou het verder niet weten.

Kareltje

Kareltje

28-03-2017 om 21:15

THC wietolie (verwijderd door forumbeheer).

Dag mevrouw

Ik kan u helpen.Althans ik heb advies. Laat die CBD olie voor wat het is. Kwakzalverij, ik heb het ook geprobeerd. Koopt u aub THC Wietolie. En dan die van (verwijderd door forumbeheer). kan u verder helpen.

Het heeft mij helemaal van mijn jeuk/psoriasis (en slapeloosheid) af geholpen. Direct de zelfde avond dat ik het in nam al. Voor mij waren 5 druppels genoeg. Ik slaap als een blok en heb absoluut geen jeuk meer. Ik kan het wel uitschreeuwen van geluk. Probeert u het alstublieft.

(verwijderd door forumbeheer).

thc olie

Ik maak THC en CBD olie zelf, volgens de Simpson methode. Dat doe ik, sinds de kanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen of tegen absurde prijzen. De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken…
Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn vrouw voor haar spierziekte. Het is overal goed voor!

Emailadres verwijderd door Forumbeheer

mirreke

mirreke

22-04-2017 om 17:45

Nou Forumbeheer

ik ben toch wel benieuwd naar die THC-olie van Kareltje. Hoe kom ik er nou achter welke het is?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.