Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

16-11-2010 om 09:18

Wratje onder haar voet

Ayladochter heeft volgens mij een wratje onder haar voet, maar wel een wrat die naar binnen groeit. Je ziet dus een donker puntje je voelt een verharding maar het zit echt naar binnen. Morgen ga ik met haar naar het wrattenspreekuur, maar kunnen ze zulke wratjes ook met stikstof weghalen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

16-11-2010 om 09:28

Kan wat langer duren

Hallo Ayla,
Ja hoor die gaan ook weg met bevriezen, alleen duurt het soms wat langer en zijn er meerdere behandelingen nodig omdat de wrat niet in één keer te bevriezen is.
We doen het hier gewoon zelf met zo'n thuisset. Mijn jongste had vorig jaar ook zo'n een wrat onder haar voet, na 3 behandelingen (met genoeg tussenpauze) was hij eindelijk weg en zat er een klein kratertje, wat een tijdje nodig heeft gehad om weg te trekken, maar wel schone wanden had.
Na wat ik heb begrepen groeit zo'n wrat niet echt naar binnen, maar komt het door het gewicht wat tijdens het staan en lopen dat zo'n wrat naar binnen wordt gedrukt. Een laagje eelt erboven doet vervolgens lijken alsof hij naar binnen groeit, terwijl hij in werkelijkheid toch op de huid zit, die alleen maar een kuiltje naar binnen toe maakt.
Groeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.