Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sascha2

Sascha2

23-11-2011 om 21:35

Zere tong

Mijn dochter heeft vandaag twee uur lang gehuild van de pijn aan haar tong. Laatst heeft ze dat ook al een aantal dagen achter elkaar gehad. Nu dus weer. Er is een minuscuul wit puntje te zien. Wat zou dit kunnen zijn? En wat zou eraan te doen zijn? Iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

23-11-2011 om 21:49

Aft?

Heb er totaal geen ervaring mee, maar van een vriendin weet ik dat dat heel pijnlijk is!

Sascha2

Sascha2

23-11-2011 om 21:54

Dacht ik ook aan

Dat was wel wat ik dacht, maar in mijn herinnering ziet een aft er groter uit (doet inderdaad goed zeer).

Puck

Puck

24-11-2011 om 20:04

Ontstoken papil

Aften zitten bij mij meestal op slijmvliezen. Maar een zeer wit plekje op mijn tong ken ik ook, maar volgens mij is dat gewoon een papil die wat raar doet. Als echt haar hele tong zeer doet dan zou je eens kunnen zoeken op tongbranden. Is ook heel pijnlijk, maar zit op een groot deel van je tong, niet op 1 klein plekje.

Dentinox

dentinox erop smeren (even je tong uitsteken totdat het een beetje ingetrokken is ,dat wel). Dat is spul dat je op tandvlees kan smeren als de kind wisselt, het verdooft. Helpt niet zo lang, maar toch iets

Hes@

Hes@

25-11-2011 om 18:24

Schimmeltje?

Dat is het meestal bij mij. Smeer er dan een tijdje gewone schimmelcreme op en dat helpt goed. Als het al zo lang duurt en zo veel pijn doet, zou ik even.langs de huisarts gaan.

Sascha2

Sascha2

25-11-2011 om 21:15

Oke

Dank voor het meedenken. Ze heeft nog wel pijn, zegt ze, maar ze reageert niet meer zo heftig als afgelopen woensdag. Dentinox, dat ik daar nou niet aan heb gedacht, ik stond er toevallig vorige week nog mee in mijn handen, wilde het al bijna weggooien.

Sascha2

Sascha2

25-11-2011 om 21:16

O ja hes@

Die schimmelcreme die jij bedoelt, is dat daktarin? Kun je dat in je mond smeren?

Daktarin niet in mond

Tenzij het Daktarin orale gel is. De zalf of crème is niet voor in je mond.
G

Monique D*

Monique D*

26-11-2011 om 13:56

Dokter weet het antwoord

Het beste is om niet zelf te dokteren.
Ben je al naar de dokter geweest?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.