Home » Forum » Gezondheid » Zoon ernstig ziek

Zoon ernstig ziek

189 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
MoederMop
Vandaag weer bloed laten prikken

Het bloed-prikken moet altijd voor een volgende kuur om te zien om het lichaam een volgende kuur aankan.
Helaas waren een paar bloedwaarden niet in orde. Dat kon komen doordat de behandeling niet aanslaat, of omdat er iets mis is gegaan is met het bloed bij of na het bloedafname. Dan wordt er een longfoto gemaakt om te zien hoe het gaat.
Gelukkig bleek de longfoto in orde, kennelijk was het bloed-afnemen niet helemaal goed gegaan, hij mag door naar de volgende kuur. Phew, dat waren wat spannende uren tussen uitslag van het bloedonderzoek en uitslag van de longfoto...!

Flanagan
Buddy

Misschien een raar voorstel, maar zou de aanschaf van een hond je zoon in beweging krijgen en hem helpen als wat afleiding van zijn ziekte door een buddy te hebben die hij kan knuffelen als hij daar behoefte aan heeft.

MoederMop
Ik heb het hem voorgesteld...

Toen we mensen zagen lopen met een hond (voor ons huis loopt een favoriet honden uitlaatweggetje).
Maar hij vindt cavia's veel liever! Je moet wel een hondenliefhebber zijn.
Bovendien, toen de cavia's in huis kwamen, wie zou het hok schoonmaken en wie doet het eigenlijk altijd...?
Juist, ik. Maar ik ben dan ook een groot liefhebber van cavia's. Honden vind ik ok, zolang ze zich gedragen. Ik hoop dat zoon snel beter is en wie laat dan nog járen daarna de hond uit? Dus aanschaffen gaat het niet worden.

mirreke
Ondertussen veel sterkte

met alles, Moedermop! Ik denk vaak aan jullie en aan je zoon...

MoederMop
Fijn om te horen

Soms denk ik van mezelf, stel je niet aan, hij komt er wel doorheen, maar het voelt zo kwetsbaar als je opeens ziek wordt. Precies het verschil tussen weten en beseffen.

Anita
Dochter van 23 zwanger en nog steeds thuiswonend

Ik ben alleenstaande moeder van 4 kinderen. Ik heb heel erg hard m'n best gedaan om m'n kinderen netjes op te voeden. Maar m'n dochter die al niet een hoge IQ heeft, is altijd al moeilijk opvoedbaar geweest.
Altijd verkeerde vriendjes, zwanger abortus, nu weer van iemand die ik nog nooit heb gezien 4 maanden zwanger, geen huis, inkomen, rijbewijs. Diploma nivo 2. Ik probeer haar met alles te helpen maar voor mij wordt het ook allemaal teveel. Ze heeft ook nog eens schulden omdat ze impulsief met haar geld omgaat. Tja wat doe je dan?

Alison
Anita

Je kunt beter zelf een draad starten in jong volwassene dan je bericht in een bestaande draad zetten.

MoederMop
Tja, Anita, daar heb ik dan weer geen last van...

Beide mijn kinderen goede opleiding en altijd verstandig bezig, goed hun opleiding voor elkaar, IQ aan de "goede" kant van de 100, en dan krijgen we dit op ons bord. Maar het is waarschijnlijk dat als mijn zoon weer beter is en zijn opleiding weer oppakt, jij nog druk aan het tobben bent met je dochter. Dus wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in je schoenen sta. Sterkte....

Pagina's