Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zoon ernstig ziek


mirreke

mirreke

03-04-2019 om 09:55

Jeetje Kaaskopje...

Ik duim voor jullie. Sowieso is het altijd naar, onduidelijkheid.

Hier een dochter met ook vreemde klachten, inmiddels mag ze eindelijk een afspraak maken bij de endocrinoloog.

Auwereel

Auwereel

03-04-2019 om 10:47 Topicstarter

Mijn zoon is schoon!!!

Alle chemo is niet voor niets geweest, hij is nu helemaal zoals het hoort van binnen.
De kans dat hij het nog een keer terugkrijgt is iets groter dan als je het nog nooit gehad hebt, maar zeer klein.
Wij zijn zeer opgelucht: zoon kan weer verder met z'n leven!!
Het grote loslaten waar ik met jongvolwassen zoon mee was begonnen gaat voor een tweede keer van start. Binnenkort gaat hij met z'n opleiding een tripje naar het buitenland maken, dat is een goede oefening voor mij...

Kaaskopje, ik kan je angst zo goed voelen, bij zoon ging het behoorlijk snel, de klachten, diagnose en behandeling, maar zelfs toen spookte het telkens door mijn hoofd, we zijn toch niet te laat, had ik hem maar eerder naar de huisarts gestuurd, enz. Gelukkig kreeg hij al snel prednison die de ergste kantjes ervan af haalde maar toch die zenuwen... Sterkte en hopelijk komt het snel helemaal goed. Het zit jou en je dochter ook niet mee...

Mirreke, ik hoop dat er snel duidelijk komt voor je dochter en dat het gemakkelijk te herstellen is.

Pennestreek

Pennestreek

03-04-2019 om 10:51

Oef, wat een opluchting!

Gefeliciteerd MoederMop! Eindelijk echt opgelucht ademhalen en echt blij kunnen zijn. Geniet ervan met je gezin!

mirreke

mirreke

03-04-2019 om 10:57

wauw moedermop...

Wat heerlijk. de tranen van vreugde springen me spontaan in de ogen!

Knuffel voor jullie!!!

Kaaskopje

Kaaskopje

03-04-2019 om 11:00

MoederMop

Oh wat fijn!!! Gefeliciteerd is een wat raar woord hiervoor, maar toch... gefeliciteerd. Geniet er samen van vandaag.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-04-2019 om 11:03

en o.t.

nou, ik hoop inderdaad dat dit met een sisser afloopt. Voor jullie is het nu in ieder geval positief en dat is voor mij, inmiddels bezorgder dan gistermiddag, toch ook een geruststelling.

Opluchting!

Wat een mooi bericht om te lezen Moedermop!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-04-2019 om 11:28

Geweldig!

Wat fijn voor jullie!!

Marinade

Marinade

03-04-2019 om 11:31

Wat heerlijk

Wat een goed bericht!

Tine Winkel

Tine Winkel

03-04-2019 om 11:48

pff rilllingen

wat een fantastisch bericht, wat een opluchting!

Meelevende ouder

Meelevende ouder

03-04-2019 om 11:51

Gefeliciteerd

Wat geweldig. Geniet van het goede nieuws.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

03-04-2019 om 11:53

Wat een geweldig nieuws!

Klaar met het ziekenhuistraject, wennen aan een nieuwe fase - want dat is vast even wennen na een periode met zoveel onzekerheid en lastige momenten. Het 'los zwemmen' gaat beginnen.

Alle goeds gewenst!!

Wilgenkatje

Wilgenkatje

03-04-2019 om 11:54

@Kaaskopje

Wat een nare, onzekere periode. Vooral ook omdat de wachttijd zo lang is. Je hoopt dat dat goed nieuws is - 'ze' vinden het kennelijk geen spoedgeval- maar onzekerheid is slopend!!! Een dikke knuffel voor jullie allen!

Moedermop

Wat een goed bericht! Fijn dat jullie deze heftige periode achter je kunnen laten. En wat fijn dat je zoon weer verder kan met zijn leven zoals dat op zijn leeftijd zou moeten zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-04-2019 om 12:23

Wilgenkatje

Dank je wel .

wauw moedermop wat superontzettendgaaffijn engoed!!!

Geen woorden voor, zo opgelucht moet je zijn!!

Saar

Saar

03-04-2019 om 12:41

Super

Moedermop! Wat fijn!!!!

kaaskopje

Wat spannend! Zorgen om je kind zijn niet fijn!!

Tijgeroog

Tijgeroog

03-04-2019 om 12:48

Heerlijk!

Wat fijn, wat een opluchting!

Bosbes

Bosbes

03-04-2019 om 13:21

Opgelucht!

Wat een geweldig nieuws! Dat het altijd zo mag blijven!

En Kaaskopje en dochter : hopelijk is het niets belangrijks!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

03-04-2019 om 14:06

Wat een prachtig nieuws

Schoon. Een mooier woord is er niet in deze situatie.

Succes met het vervolg. Dat het maar heel erg mooi mag zijn. Voor hem en voor jullie.

Ely

Ely

03-04-2019 om 17:22

Wat fijn MoederMop!

Zรณ blij voor jullie!
En inderdaad; nu een nieuwe fase, ook weer zoeken, ook weer wennen maar niet in gevecht met die rotziekte. Wel plekje geven aan alles, het kost tijd is mijn ervaring maar dat is ok.

O en;
Sterkte kaaskopje, hou je ons op de hoogte?

Auwereel

Auwereel

03-04-2019 om 17:25 Topicstarter

Opeens valt mijn oog erop...!

Aagje Helderder die zegt: "Schoon. Een mooier woord is er niet in deze situatie." - is dat niet meer de tekst van haar moeder?

mijk

mijk

03-04-2019 om 17:32

Heerlijk!

Zo'n opluchting!

Nu weer loslaten.lastig lijkt me!

Mijk

Mijntje

Mijntje

03-04-2019 om 17:32

moedermop en kaaskopje

Wat een opluchting!!!!!! Ik denk wel dat het na even euforie best lastig is voor jullie en je zoon. Het moet vast nog even een plaats krijgen. Maar dit is alvast de mooiste uitslag die je je kan indenken.

Kaaskopje: sterkte met alle onzekerheid... zorg goed voor jezelf en hou vol!

Bellefleur

Bellefleur

03-04-2019 om 18:31

Moedermop en zoon

Van harte gefeliciteerd.
Wat een mooi nieuws
Bellefleur

Aagje Helderder

Aagje Helderder

03-04-2019 om 18:41

MoederMop

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ik had het niet bedacht maar je hebt natuurlijk meer dan gelijk. Erg grappig dat jij dat ziet terwijl ik er niet aan gedacht had ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Lusithania

Lusithania

03-04-2019 om 18:59

Super

Dat is goed nieuws!

Vogel

Vogel

03-04-2019 om 19:41

Wat fijn

En wat een opluchting. Geniet er van!

Alison

Alison

03-04-2019 om 21:48

Moedermop

Wat een fantastisch nieuws. Zit gewoon met tranen in mn ogen. Heel hartelijk gefeliciteerd en op naar het gewone leven

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.