Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Yvie

Yvie

28-06-2009 om 17:16

Zoontje ruikt zo uit z'n mond

Hallo,

Mijn zoontje van net 7 jaar ruikt sinds 2 maanden erg uit z'n mond. 2 maanden geleden kreeg hij keelpijn met koorts en toen vond ik het natuurlijk niet raar dat hij daardoor uit z'n mond rook. Nu zijn die koorts en die keelpijn allang weer voorbij, maar die geur niet. Verder voelt meneer zich kiplekker en lijkt er niks aan de hand.
Enig idee wat die geur kan zijn?

groet,
Yvie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraag

slaapt-ie met zijn mond open? Als hij zich heeft aangewend om door zijn mond te ademen dan is dat denk ik de verklaring.

Groeten,

Temet

Yvie

Yvie

28-06-2009 om 21:37

Nu niet..

Ik ben gelijk even gaan kijken Raar eigenlijk dat ik dat nou niet zo kon beantwoorden. Hij slaapt zo nu en dan denk ik wel eens met z'n mond een ietsiepietsie open. Echt een heel klein beetje. Maar meestel dus niet.

Stel nou dat dat de reden is, hoe leren we hem dat nou af??

Bedankt voor je suggestie, Temet.

liedewij

liedewij

28-06-2009 om 23:19

Amandelen

Heeft hij z'n amandelen nog? Ontstoken keelamandelen hoeven niet altijd veel problemen te geven maar verspreiden zo'n typische, stinkende lucht.

Liedewij

mar-ank

mar-ank

01-07-2009 om 16:34

Deze vraag wilde ik net stellen!

Mijn dochter (10) heeft het ook. Al een tijdje. Ik was bang dat ze misschien een gaatje had o.i.d. maar dat is niet zo. Had natuurlijk de tandarts moeten vragen of hij het wist, maar dat heb ik met mijn duffe kop niet gedaan. Dus ik weet nu dat het niet aan haar gebit ligt, maar verder weet ik het ook niet.
Zelf heeft ze er geen last (en weet) van, maar ik hoop toch wel dat het weer over gaat.
Ga in ieder geval vanavond eens kijken of ze met haar mond open slaapt. Want dat weet ik dus ook niet hoor!

Yvie

Yvie

01-07-2009 om 22:37

Check

Zo, z'n gebit gecheckt en ik zie niets wat wijst op doorkomende kiezen. Nu is hij wel aan het wisselen met z'n voortanden, wie weet is dat het dan.

Het is er wat ingeslopen dat hij zelf z'n tanden poetst en ik weet niet of dat scheelt, maar sowieso poetsen z'n vader en ik nu weer.

De suggestie van de keelamandelen is niet zo'n gek idee.. Die heeft-ie dus nog. En het is allemaal wel begonnen met keelpijn. Dat lijkt me dan toch een vraag voor de huisarts.

Bedankt allemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.