Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

P

P

01-12-2011 om 15:37

Zucht... weer peesproblemen (even afreageren)

Ik kan er niet over uit maar na 2 jaar kl*ten met een pees in mijn voet gaat het net een half jaartje goed en beginnen er twee (!) pezen onderaan mijn linkerduim. Gisteren kon ik het wel uitschreeuwen van pijn als ik plots moest remmen (handrem) en ik kon helemaal niets vastpakken met die hand. Nu ging het vandaag wel iets beter en ik werk wel gewoon maar til niets met die hand en doe er na mijn werk ook verder niks mee.

Zijn mijn pezen slecht aangelegd of is dit gewoon stom toeval denk ik dan. Huisarts adviseerde rust en ontstekingsremmers, ja lekker dan, dat zei ze 2,5 jaar geleden ook toen hielp dat ook wel... 4 maanden...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

01-12-2011 om 16:47

Ben je al...

Ben je al eens bij een reumatoloog geweest? Bij mij is een vorm van artritis de oorzaak van diverse peesontstekingen links en rechts.

Massi Nissa

Massi Nissa

02-12-2011 om 07:06

Balen, p!

Dat is echt ontzettend balen, zeg. Ik zou er net als Guinevere zegt eens grondig van een andere kant naar laten kijken. Artritis is niet leuk, maar wel goed te behandelen (in elk geval de symptomen), dus als dat het is, ben je alweer een stap verder. Sterkte ermee, ik hoop dat het geen jaren duurt zoals eerder met je voet .
Groetjes
Massi

dat nieuwe werken zou de oorzaak, als je gezond bent, toch niet mogen zijn..
de suggestie van Guinevere lijkt me er een om op te volgen!

Sterkte en ik hoop dat de klachten snel(ler!)verdwijnen!

Puck

Puck

02-12-2011 om 10:27

Knap sh*t

Getsie P, dat is flink balen. Maar ik ben het wel met de anderen eens dat het misschien eens aan te raden is om eens verder te laten onderzoeken. Het kan best zijn dat pezen van nature je zwakke plek zijn (wij hebben dat in de familie vooral met spieren, dat is topblessure nummer 1), maar het is wel fijn als je weet wat het is, dan kan er evt. een goede behandeling op volgen.

liora

liora

02-12-2011 om 10:57

Bah

Hè P,

Wat naar! Zo frustrerend, en ik weet helaas ook uit ervaring dat ze er eigenlijk niks aan kunnen doen. Uitzitten is het advies. Ik hoop dat het dit keer sneller beter gaat. Veel sterkte!

Liora

Guinevere

Guinevere

02-12-2011 om 12:30

Eh, p...

Ik wil mijn of jouw klachten niet bagatelliseren: bij mij begon het ook met kleine ontstekingsproblemen. Jaja, er zijn veel ergere dingen op de wereld dan ontstekingen, maar het is wel knap lastig dus laat de oorzaak goed uitzoeken!

Belle Époque

Belle Époque

02-12-2011 om 21:24

Zwaar balen!

Ik kan me nog herinneren dat je eerder al gedonder hebt gehad, en nou wéér, ja, daar blijf je niet echt vrolijk onder...
Ik hoop dat het toch te verhelpen is en helemaal nooit meer terug komt!

mix

mix

02-12-2011 om 22:52

Zou me toch

eerst door laten verwijzen naar een reumatoloog om eens goed onderzocht te worden. Hier fibromyalgie en daarbij 1 knie die sinds een jaar voor der mate problemen zorgt aan irritatie aan de pezen dan ik bijna niet meer op kan staan als ik op mn hurken zit of moet hurken, op moet staan uit een stoel enz.

Fiorucci

Fiorucci

03-12-2011 om 07:15

Mee eens

In plaats van steeds alles oplappen zou ik een oorzaak gaan zoeken. Sterkte!

Fiorucci

Fiorucci

03-12-2011 om 13:18

Kennelijk is het wel een zwakke plek die steeds op verschillende plekken voor problemen zorgt. Die problemen worden behandeld, maar de oorzaak niet gezocht. Dan is het toch oplappen?)

Sascha2

Sascha2

03-12-2011 om 20:51

Brrr

Sterkte, P. Vervelend zeg.

Asa Torell

Asa Torell

03-12-2011 om 21:19

Tjeetje p

Wat ontzettend rot zeg! Ik duim voor je dat je er dit keer gewoon wel snel vanaf bent.

Polly Shearman

Polly Shearman

04-12-2011 om 11:30

Jeetje p

Het lijkt er idd op dat het allemaal verband houd met elkaar.

sterkte ermee.

exmirena

exmirena

04-12-2011 om 20:40

Bijwerkingen

Een vraag die misschien niet zo voor de hand ligt: heb je een mirena-spiraal P? Ik heb zelf jaren lang allerlei vreemde klachten gehad waaronder ook carpale tunnel-klachten. Na vernieuwing van mijn mirena verergerde alle klachten die ik had. Toen ben ik eens verder gaan kijken naar mogelijke bijwerkingen en de meeste rare dingen stonden erbij. Waar ik dus minstens de helft van had...

Nu al weer een paar jaar exmirena en nergens meer last van. Misschien dat dat bij jou ook een verband is?

Marjolein

Marjolein

06-12-2011 om 10:59

Sterkte p

Joh, wat vervelend, sterkte. Ik kom bijna niet bij gezondheid, dus ik had het nog niet eerder gezien. Hoe is het nu? Is het al ietsje beter? Of nog hetzelfde?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.