Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Noelia

Noelia

26-11-2009 om 11:07

Zweetvoeten

Mijn zoon (11) droeg altijd geox schoenen. En nu heeft hij hele gave gympen die volgens hem in de mode zijn maar zodra hij ze uittrekt is de lucht niet te harden. Ik kan me voorstellen dat hij ook wel eens wat anders wil dan alleen maar geox. Is er iemand die mij een tip kan geven om daar iets tegen te doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elisa Gemani

Elisa Gemani

26-11-2009 om 14:06

Zweetvoeten

Mijn zoontje van acht heeft vreselijke zweetvoeten en hier helpt trouw iedere avond de voeten insmeren met Gewohl Antitranspiratie Voetcreme (bevat zink) enigszins. Ik wil echter ook Pedispray eens gaan proberen. Overigens hielpen Geox hier helemaal niet. Hij draagt nu gewone leren schoenen; twee paar om en om dragen en iedere dag schone sokken uiteraard.

Zinkzalf

en er zijn al talloze draadjes hierover geweest, misschien dat een beetje snuffelen in het archief nog wat oplevert?
groeten albana

Spray

Er is ook een spray te koop bij Kruidvat.
Elke ochtend even sprayen, het droogt snel en je voeten zijn snel weer fris en blijven dat ook.

Misschien dat dit goedje wat voor je is?

Guinevere

Guinevere

28-11-2009 om 12:00

Zooltjes

Je hebt speciale zooltjes om in je schoenen te leggen, en die houden de boel wat frisser. Je kunt de schoen eerst binnenin behandelen met een anti-stinkspray, daarna zo'n zooltje erin en de problemen moeten al een stuk minder zijn. Volgens mij heeft dit probleem niet zozeer met zweetvoeten te maken als wel met de schoensoort. Mijn zoon heeft echt geen zweetvoeten, maar met zijn hardloopschoenen had hij hetzelfde probleem. Totdat ik die extra zooltjes erin deed.

mama 78

mama 78

30-11-2009 om 19:27

Pedispray

helpt hier heel goed.
Mijn dochter had ook enorme zweetvoeten en ik merk nu echt verschil!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.