Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bibi

Bibi

17-01-2009 om 22:30

Accu portable dvd-speler

Hallo,
Voor een lange vliegreis wil ik voor mijn dochter een portable dvd speler kopen. Maar hoelang kan je kijken als de accu opgeladen is? In het vliegtuig kan ik hem niet opladen, dus als de accu op is, kan ik de speler niet meer gebruiken. Hoelang kan je dan kijken? Het zal per merk verschillen uiteraard, maar hoelang ongeveer?
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

18-01-2009 om 09:13

Niet zo lang

Ik heb de handleiding even opgezocht, de mijne (Akai) kun je 2 uur kijken op de accu.

Chantelle

Chantelle

18-01-2009 om 12:49

Uhm.....

Een jaar geleden had ik dezelfde vraag. Antwoord: niet zo lang. Ik zag ook nogal op tegen de vliegreis. Maar.... helemaal vergeten.... tijdens lange vliegreizen heb je vaak zo'n bioscoop/computersysteem dat je op ieder moment een filmpje kunt starten. Mijn zoontje van bijna vier heeft 20 x Dora gekeken en de oudste was helemaal blij met zijn Nickelodeon/Jetixachtige tekenfilmpjes (die hij thuis niet mag zien). Dus misschien is die hele DVD toestand niet eens nodig!

Bibi

Die van ons houdt het zo'n 3 uur uit.

En die systemen in het vliegtuig: helaas treffen wij ze steeds met zo'n voorgebakken programma dat je niet zelf kan instellen (bovendien is alles in het Engels, da's niet handig met een peuter).

Groeten,

Temet

Inge M

Inge M

18-01-2009 om 18:56

Accu lenen

Kijk om je heen bij vrienden of familie welke dvd speler zij hebben. Je kunt dan vragen of je hun accu kunt lenen. Dan heb je er twee.
Ook hier de ervaring dat de speler ongeveer 2-3 uur meegaat.
Maar voor echt lange reizen, biedt het vliegtuig ook vermaak. Zoek even het type op waar je mee vliegt. Soms heb je een eigen schermpje met keuzemenu.
Een extra oplossing is een mp3 speler erbij met luisterboeken erop. Die zijn tegenwoordig zo voordelig.

Bibi

Bibi

18-01-2009 om 20:28

Geen eigen scherm helaas...

Helaas zijn er in het vliegtuig waar we mee gaan geen eigen schermpjes, en het is een Duitse maatschappij, je kan de films/programma's luisteren in Duits of Engels... Een extra accu is ook een optie natuurlijk, zou je die dingen ook los kunnen kopen? En een mp3 speler met luisterboeken had ik idd ook al bedacht! De reis duurt zo'n 12 uur, en is deels in de nacht, dus hopelijk wordt er ook nog een paar uurtjes geslapen Verder gaat er nog een lcd-spel mee (soort Nintendo, zitten 100 spelletjes op) en boeken.
Groetjes,
Bibi

Extra accu

Een extra accu is een wereldplan, maar dan moet je die wel los kunnen krijgen. Dat kon bij die van ons dus niet. Vriend heeft uiteindelijk via marktplaats een andere dvd-speler van hetzelfde type gescoord.

Luisterboeken lijkt mij makkelijker te regelen (val je ook makkelijker bij in slaap dan bij spelletjes, vermoed ik).

Goede reis

Temet

Bibi

Bibi

20-01-2009 om 09:52

Marktplaats

Ik heb net een bod gedaan op een dvd speler mét 2 accu's op marktplaats! Volgens de adverteerder zou hij het daarop zo'n 6 uur doen. Ben benieuwd!
Groetjes,
Bibi

Bibi

Bibi

28-01-2009 om 23:43

Gelukt!

Ik heb een dvd-speler mét 2 accu's, voor maar 30 euro! Dat wordt dus lekker film kijken in het vliegtuig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.